GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Wel je lokale kerk of was je op reis?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hee dat is toevallig
Heb je kids? Dan is mijn opmerking irrelevant. Ik werk en sport net zoveel en doe deeltijd opleiding nog. Sociaal leven is nog prima heb genoeg tijd. Weinig slapen creeërt tijd.
met hoeveel slaap kan jij toe dan?

sterk
doe jij ook meaantje bulks waarbij je 2-4 kilo afvalt?
Nee geen kinderen. Ik kan minder proberen te slapen maar ik weet niet of dat op lange termijn nou gunstig gaat uitpakkenmet hoeveel slaap kan jij toe dan?
Normaal gezien gaat sociaal leven ook nog wel, maar ik begin nu dus net een cursus waar ongeveer 160 uur voor staat en waar ik maximaal 3 maanden voor heb, maar ik wil me richten op eind mei klaar zijn. Da's gewoon nog bijna een volle extra maand werken ernaast dus hopelijk ben ik er sneller mee dan gemiddeld![]()
Ah dat zijn wel veel uren. Mijn school kost rond de 15 uur per week maar.

Is ongeveer hetzelfde dan toch? Ik wil er zo'n 80 gaan maken per maand in die 2 maanden die ik er over wil doen, jij ook ruim 60 als je er 15 per week doet. Ik vind 't aardig wat![]()
doei
ik ga de komende 10 dagen even niet op dbb zitten. Ik ga dit vak even halen srs. Wish me luck

nee. Ik ga dit gewoon doen nu srs
ik heb lang genoeg niks gedaan![]()
doei
ik ga de komende 10 dagen even niet op dbb zitten. Ik ga dit vak even halen srs. Wish me luck