Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bij ons 2 gyms waarvan eentje 12,50 euro vraagt en de ander een actie heeft lopen met ''betaal alleen voor de tijd die je echt nodig hebt'' met 13 euro per uur :gay:

13 euro per uur om te mogen trainen?

the fk?

ik train 10 uur per week voor 27 euro per maand en dat is al duur :roflol:

Oh je hebt wss gelijk. Ze zijn net bij mijn sportschool met een PT begonnen en daar kun je dus ook proeftrainingen doen, vandaar.

Je bent gek als je 10,- gaat betalen, neem aan dat je wel gratis mag kijken.

Inderdaad, bij de meeste sportscholen is het gratis en dan bij sommige iets van 5,- eu is mijn ervaring (en ik heb echt bij extreem veel sportscholen wel een keer getraind). Heb wel bij 2 sportscholen een keer meegemaakt dat ze 10,- eu vroegen. De ene was een zeer luxe gym (waar je normaal gesproken ook 70 eu p/m neertelde voor een abo) met hagelnieuwe Life Fitness en Hammer Strength machines, helaas vergeten hoe die heet, de ander was een pauper budgetgym (Fitness Factory in UT) waar je met die 10 eu al bijna voor een volledige maand heb betaald aan abonnementskosten wat de prijs dus totaal niet rechtvaardigt :roflol:

Bij ons 2 gyms waarvan eentje 12,50 euro vraagt en de ander een actie heeft lopen met ''betaal alleen voor de tijd die je echt nodig hebt'' met 13 euro per uur :gay:

Wtf? Nog nooit meegemaakt gelukkig :roflol:

Is ook weer ander verhaal als je iedereen week "iemand mee neemt om een xtje te trainen".

13 euro per uur om te mogen trainen?

the fk?

ik train 10 uur per week voor 27 euro per maand en dat is al duur :roflol:

Ach ik train zelf gelukkig bij de universiteit voor 100 euro per jaar omdat dat dicht bij school is en het een prima gym is :D
Alleen vervelend om op een vrije dag uurtje te reizen alleen om te liften, maar uurtje reizen en (veel) betere gym is die 12,50 euro wel waard :roflol:

Edit: die 13 euro is voor 1,5 uur, had het een keer berekend op basis van hoe lang ik vaak bezig ben, niet uurtarief.

Hmm 3x3x205 raw bench

kutpleur :roflol:

hardoplachs :roflol:

Terug
Naar boven