XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

tot morgen daniel

dbbers is dis joe
Untitled-1.gif

that would be me.

but i don't have a bathtub :(

Sportschool medewerker omgelult dat ik gratia een proeftraining mocht doen ipv 10euro te betalen
Knie voelde goed tijdens het squatten
morgen weer honkballen:)

hoe gaat het?
-ja en met jou?

10,- vind ik niet veel indien het een ervaren trainer is. Maar ja wie ze tegenwoordig al niet allemaal aannemen in de sportschool. Zag een x een trainer een beginner een soort van crossfit oefening doen en die kerel voelde zich echt niet op zijn gemak :roflol:

10,- vind ik niet veel indien het een ervaren trainer is. Maar ja wie ze tegenwoordig al niet allemaal aannemen in de sportschool. Zag een x een trainer een beginner een soort van crossfit oefening doen en die kerel voelde zich echt niet op zijn gemak :roflol:
Proeftraining houdt gewoon in dat je zelf een keer mag trainen bij zo'n sportschool om te proberen. Althans, dat begreep ik ervan. Natuurlijk niet dat je 10 eu betaalt voor een PT sessie.

Ja gewoon trainen Inderdaad. 10euro voor een PT is gewoon spotgoedkoop.

Oh je hebt wss gelijk. Ze zijn net bij mijn sportschool met een PT begonnen en daar kun je dus ook proeftrainingen doen, vandaar.

Je bent gek als je 10,- gaat betalen, neem aan dat je wel gratis mag kijken.

Oh je hebt wss gelijk. Ze zijn net bij mijn sportschool met een PT begonnen en daar kun je dus ook proeftrainingen doen, vandaar.

Je bent gek als je 10,- gaat betalen, neem aan dat je wel gratis mag kijken.

dit, bij ons kan ik gewoon maat meenemen om keertje te trainen, doen ze niet moeilijk over.

ik zou me door minimaal 99% van de PTs niet eens laten trainen als ze mij 10 euro per training betaalde

dat is niet goed voor mn jimmies

dit, bij ons kan ik gewoon maat meenemen om keertje te trainen, doen ze niet moeilijk over.

Bij ons 2 gyms waarvan eentje 12,50 euro vraagt en de ander een actie heeft lopen met ''betaal alleen voor de tijd die je echt nodig hebt'' met 13 euro per uur :gay:

Terug
Naar boven