joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.facebook.com/groningenpersonaltraining?ref=tn_tnmn---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ---------- Beetje op bb.com aan het browsen, kwam ik wat bekende namen tegen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Keiharde trance, stijf van de koffie, pinda's naast me
Laat die tentamen maar komen!!
boh ik ook, tentamen om 20:15 uur wie de geslachtsgemeenschap heeft dat verzonnen. Daarna meteen terug naar het zuiden gassen voor de nachtdienst boh
moest er ff over nadenken
Doe dat ook regelmatig proeflesjes met iemand, bijna elke sportschool in de buurt wel gehad. Mooiste was nog wel Achmea health center, 15euro voor 1x proefles en moest perse met begeleiding.. En een paar weken geleden bij een Fit4Free Leiden was ik mee met een college die daar lid was. Mocht niet eens een keer mee trainen en (gratis)proefles deden ze ook niet aan. Kon er alleen trainen als ik lid werd, meer dan een rondleiding konden ze me niet geven xDInderdaad, bij de meeste sportscholen is het gratis en dan bij sommige iets van 5,- eu is mijn ervaring (en ik heb echt bij extreem veel sportscholen wel een keer getraind). Heb wel bij 2 sportscholen een keer meegemaakt dat ze 10,- eu vroegen. De ene was een zeer luxe gym (waar je normaal gesproken ook 70 eu p/m neertelde voor een abo) met hagelnieuwe Life Fitness en Hammer Strength machines, helaas vergeten hoe die heet, de ander was een pauper budgetgym (Fitness Factory in UT) waar je met die 10 eu al bijna voor een volledige maand heb betaald aan abonnementskosten wat de prijs dus totaal niet rechtvaardigt![]()
Doe dat ook regelmatig proeflesjes met iemand, bijna elke sportschool in de buurt wel gehad. Mooiste was nog wel Achmea health center, 15euro voor 1x proefles en moest perse met begeleiding.. En een paar weken geleden bij een Fit4Free Leiden was ik mee met een college die daar lid was. Mocht niet eens een keer mee trainen en (gratis)proefles deden ze ook niet aan. Kon er alleen trainen als ik lid werd, meer dan een rondleiding konden ze me niet geven xD

Fit4free is daar heel streng in ja.. toen ook gehad in een andere vestiging van hun.
Elke te dom voor woorden. Maak dan een systeem betaal 10 euro voor een proefles en als je daarna lid gaat worden krijg je het terug oid..F4F kan je zelfs alleen maar een abbo van minimaal een jaar pakken zonder er ooit getraind te hebben.
Ach ik train zelf gelukkig bij de universiteit voor 100 euro per jaar omdat dat dicht bij school is en het een prima gym is
Alleen vervelend om op een vrije dag uurtje te reizen alleen om te liften, maar uurtje reizen en (veel) betere gym is die 12,50 euro wel waard
Edit: die 13 euro is voor 1,5 uur, had het een keer berekend op basis van hoe lang ik vaak bezig ben, niet uurtarief.