MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

En dan ?

http://www.facebook.com/groningenpersonaltraining?ref=tn_tnmn :roflol: ---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ---------- Beetje op bb.com aan het browsen, kwam ik wat bekende namen tegen :roflol: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze was ook zeer sterk al zeg ik het zelf

What the **** did you just ****ing smear on your boterham, you little b*ch? I’ll have you know I smear my class boterhammen in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous boterham smears with Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed smears. I am trained in gorilla smearing and I’m the top boterhamsmeerder in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another unsmeared boterham. I will smear you the **** out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, smear my ****ing bread. You think you can get away with saying that **** to me over the Internet? Think again, ****er. As we speak I am contacting my secret network of bread smearders across the USA and your IP is being smeared right now so you better prepare for the smearing of your bread, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your macros. You’re ****ing dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can smear your bread in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed bread eating, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to smear your bread off the face of the continent, you little ****. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have smeared your bread. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will smear fury all over you and you will drown in it. You’re ****ing dead, kiddo.

Keiharde trance, stijf van de koffie, pinda's naast me
Laat die tentamen maar komen!!

Hopelijk geen tentamen Nederlands?

Keiharde trance, stijf van de koffie, pinda's naast me
Laat die tentamen maar komen!!

boh ik ook, tentamen om 20:15 uur wie de geslachtsgemeenschap heeft dat verzonnen. Daarna meteen terug naar het zuiden gassen voor de nachtdienst boh

Inderdaad, bij de meeste sportscholen is het gratis en dan bij sommige iets van 5,- eu is mijn ervaring (en ik heb echt bij extreem veel sportscholen wel een keer getraind). Heb wel bij 2 sportscholen een keer meegemaakt dat ze 10,- eu vroegen. De ene was een zeer luxe gym (waar je normaal gesproken ook 70 eu p/m neertelde voor een abo) met hagelnieuwe Life Fitness en Hammer Strength machines, helaas vergeten hoe die heet, de ander was een pauper budgetgym (Fitness Factory in UT) waar je met die 10 eu al bijna voor een volledige maand heb betaald aan abonnementskosten wat de prijs dus totaal niet rechtvaardigt :roflol:
Doe dat ook regelmatig proeflesjes met iemand, bijna elke sportschool in de buurt wel gehad. Mooiste was nog wel Achmea health center, 15euro voor 1x proefles en moest perse met begeleiding.. En een paar weken geleden bij een Fit4Free Leiden was ik mee met een college die daar lid was. Mocht niet eens een keer mee trainen en (gratis)proefles deden ze ook niet aan. Kon er alleen trainen als ik lid werd, meer dan een rondleiding konden ze me niet geven xD

Doe dat ook regelmatig proeflesjes met iemand, bijna elke sportschool in de buurt wel gehad. Mooiste was nog wel Achmea health center, 15euro voor 1x proefles en moest perse met begeleiding.. En een paar weken geleden bij een Fit4Free Leiden was ik mee met een college die daar lid was. Mocht niet eens een keer mee trainen en (gratis)proefles deden ze ook niet aan. Kon er alleen trainen als ik lid werd, meer dan een rondleiding konden ze me niet geven xD

dan heb je het echt niet begrepen als sportschool :roflol:

Fit4free is daar heel streng in ja.. toen ook gehad in een andere vestiging van hun.

F4F kan je zelfs alleen maar een abbo van minimaal een jaar pakken zonder er ooit getraind te hebben.

Ach ik train zelf gelukkig bij de universiteit voor 100 euro per jaar omdat dat dicht bij school is en het een prima gym is :D
Alleen vervelend om op een vrije dag uurtje te reizen alleen om te liften, maar uurtje reizen en (veel) betere gym is die 12,50 euro wel waard :roflol:

Edit: die 13 euro is voor 1,5 uur, had het een keer berekend op basis van hoe lang ik vaak bezig ben, niet uurtarief.

Toevallig TUE?

Terug
Naar boven