AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

maakte met dat no homo maar een grapje jobrah

gaan naar google --> afbeeldingen --> balazs dzsudzsak vriendin en naar het 2e plaatje, mag jij zegge of ik homo ben of niet ;)

Ik luister voor het eerst naar klassieke muziek en het klinkt best mooi wel eigenlijk.

Toppie Me whey is net binnen gekomen, kan ik nog net even een shake nemen voor dat ik naar de gym ga:)

heerlijke pistache nootjes gekocht bij de cest bon! :D omnomnom umad ujelly?:trollface:

vader jarig

Ok je hebt gelijk zurky.

Sorry.

En mocromontana is nu toch ook vrijwilligerswerk in het bejaardencentrum aan het doen?

wel waar, jij en je andere account

Nee, en mijn andere account is niet paris, denk eens na denk je echt dat ik 1 jaar geleden al begonnen ben met deze trollactie, en dat big t onze adressen allang niet heeft gecontrolleerd? Echt sad ben jij sad gewoon:trollface:

Nee, en mijn andere account is niet paris, denk eens na denk je echt dat ik 1 jaar geleden al begonnen ben met deze trollactie, en dat big t onze adressen allang niet heeft gecontrolleerd? Echt sad ben jij sad gewoon:trollface:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kleine moeite om aan een Vlaamse vriend te vragen om een proxy voor je op te zetten, zodat je met een Vlaams IP adres je kan voordoen als Paris. :)

Terug
Naar boven