XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ontopic: lekker weekend, en zondag weer een geweldige dag van maken:D

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

Kleine moeite om aan een Vlaamse vriend te vragen om een proxy voor je op te zetten, zodat je met een Vlaams IP adres je kan voordoen als Paris. :)

1 jaar geleden? :roflol: en getxxl jij zou beter moeten weten:rolleyes:

Nee, en mijn andere account is niet paris, denk eens na denk je echt dat ik 1 jaar geleden al begonnen ben met deze trollactie, en dat big t onze adressen allang niet heeft gecontrolleerd? Echt sad ben jij sad gewoon:trollface:
ik weet niet veel van ip adressen en hoe die te verbergen maar volgens mij heb jij gewoon een laptop en een computer naast elkaar staan of zo..het is iig makkelijk te verbergen.

en je hebt al vaker laten blijken dat jij ongelofelijk veel moeite in die troll steekt, blijkt ook uit die pm's van ons laatst

pics of jij bent paris

ik weet niet veel van ip adressen en hoe die te verbergen maar volgens mij heb jij gewoon een laptop en een computer naast elkaar staan of zo..het is iig makkelijk te verbergen.

en je hebt al vaker laten blijken dat jij ongelofelijk veel moeite in die troll steekt, blijkt ook uit die pm's van ons laatst

pics of jij bent paris

Dan ben ik lekker paris, want ik ga je geen pics geven :trollface:

poppin aka the trollmeister

mijn dag ook. maar ik geef teminste toe dat ik geen leven heb ;)

is dat het nieuwe woord van aftrekken?

want ja mensen zonder leven wanken veel

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Als ik trollface en chick met tattoo zie zal ik hem wel doen overtuigen dat jullie wel echt zijn dan :D

Prima hoor:D

Ik ben eruit, Russian bear is paris... daarom doen julie zo naar tegen mekaar.
Soort van haat/liefde relatie
en jullie beiden hebben geen leven

-verstuurd op nog een vrijdag avond achter de pc :fa:-
auw jammer jobrah, mar ik weet niets van ip adresse verbergen..het enige wat ik garandeer is dat ik een jonge ben

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:21 ----------

Edit: en paris ook

Terug
Naar boven