08Dennis08
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja waar ik woon heeft het leven soms niet veel te bieden xDWaar sommige mensen zich toch mee kunnen bezig houden, unbelievable.
Ja waar ik woon heeft het leven soms niet veel te bieden xD

+1 dude, zo ken ik iemand op een forum die 2 accounts heeft aangemaakt en een heel leven voor die ene account heeft verzonne zodat hij met zijn andere account ken zeggen dat hij wat heeft met die ene accountWaar sommige mensen zich toch mee kunnen bezig houden, unbelievable.

-1 want we weten waar je wilt heengaan+1 dude, zo ken ik iemand op een forum die 2 accounts heeft aangemaakt en een heel leven voor die ene account heeft verzonne zodat hij met zijn andere account ken zeggen dat hij wat heeft met die ene account![]()
Wie kent er nu geen mensen uit Mol?
Mol is de place to be jwz 
+1 dude, zo ken ik iemand op een forum die 2 accounts heeft aangemaakt en een heel leven voor die ene account heeft verzonne zodat hij met zijn andere account ken zeggen dat hij wat heeft met die ene account![]()
Wie kent er nu geen mensen uit Mol?Mol is de place to be jwz
![]()

Maak jij altijd van die vreemde theoriën in je hoofd dear, vaker last van? Ik maak me echt wel zorgen om je momenteel, al die psychoses.
---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------
Haha zoveel mensen nu ook weer niet hoor, gewoon een paar waar ik vroeger wel mee omging![]()

kerols? wat is kerols?
omdat Paris geen kerol ishhhm vreemde gedachte heb jij... maare wat moet je dan met Paris, of euh ik bedoel bobbin? als je toch niet van kerols houd?!