Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Godsamme wat een stumperds man.

Waar sommige mensen zich toch mee kunnen bezig houden, unbelievable.

Waar sommige mensen zich toch mee kunnen bezig houden, unbelievable.
+1 dude, zo ken ik iemand op een forum die 2 accounts heeft aangemaakt en een heel leven voor die ene account heeft verzonne zodat hij met zijn andere account ken zeggen dat hij wat heeft met die ene account:D

+1 dude, zo ken ik iemand op een forum die 2 accounts heeft aangemaakt en een heel leven voor die ene account heeft verzonne zodat hij met zijn andere account ken zeggen dat hij wat heeft met die ene account:D
-1 want we weten waar je wilt heengaan

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Ik ken wel wat mensen uit Mol. :D
Wie kent er nu geen mensen uit Mol? ;) Mol is de place to be jwz :p

Maak jij altijd van die vreemde theoriën in je hoofd dear, vaker last van? Ik maak me echt wel zorgen om je momenteel, al die psychoses.

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Wie kent er nu geen mensen uit Mol? ;) Mol is de place to be jwz :p

Haha zoveel mensen nu ook weer niet hoor, gewoon een paar waar ik vroeger wel mee omging :D

Maak jij altijd van die vreemde theoriën in je hoofd dear, vaker last van? Ik maak me echt wel zorgen om je momenteel, al die psychoses.

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Haha zoveel mensen nu ook weer niet hoor, gewoon een paar waar ik vroeger wel mee omging :D

@ 1e PWNED

@ 2e haha je bent altyd welkom he ;)

Guys, we gaan dit voor eens en voor altijd oplossen.

En dat betekent dat ik zeg dat ik een chickie ben en dat jullie dat gaan aanvaarden. Punt andere lijn.
Teveel topics worden verpest hierdoor. :)

Terug
Naar boven