MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (34 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Is het in Nederland verplicht om zoveel uren les te krijgen ofzo? Dan betaal je je toch blauw voor een rijbewijs?


    hihi zoiets :)

    Je instructeur vraagt je examen pas aan als je goed genoeg kunt rijden om je examen te halen. De een kan het in 15 de ander in 60. Denk dat gemiddelde toch wel rond de 35 lessen of zo ligt. Rijbewijs is ook echt heel duur, examen wordt ook echt streng beoordeeld.
     
    Hier ook een, maar dan met 3 stroken. Simpeler kan niet: linkerbaan gaat naar de binneste ring, middelste baan naar de middelste ring en rechter baan naar de buitenste ring. Verder volg je gewoon je baan, wat duidelijk is aangegeven.
    En toch zijn er elke keer weer veel mensen die stiekem nog van baan gaan veranderen op de rotonde waardoor iedereen weer vol op de rem moet :roflol:

    Gewoon achter je voorganger aan rijden, werkt altijd kunt altijd nog keren als fout is
     
    Je instructeur vraagt je examen pas aan als je goed genoeg kunt rijden om je examen te halen. De een kan het in 15 de ander in 60. Denk dat gemiddelde toch wel rond de 35 lessen of zo ligt. Rijbewijs is ook echt heel duur, examen wordt ook echt streng beoordeeld.

    Mijn examen werd al aangevraagd voordat ik mijn eerste les had, maar dat was omdat ik een spoedcursus kreeg, daardoor deed ik na 3,5 week al examen.

    Gewoon achter je voorganger aan rijden, werkt altijd kunt altijd nog keren als fout is

    Ik doe het nooit fout hoor, juist als ik achter mn voorganger aan ga rijden, gaat het mis :roflol:
     
    Mijn examen werd al aangevraagd voordat ik mijn eerste les had, maar dat was omdat ik een spoedcursus kreeg, daardoor deed ik na 3,5 week al examen.



    Ik doe het nooit fout hoor, juist als ik achter mn voorganger aan ga rijden, gaat het mis :roflol:


    Heel eerlijk gezegt heb ik zo af en toe wel van ja wat moet ik hier nou eigenlijk doen haha, als dat voorkomt rijd gewoon achter mijn voorganger aan :)

    Gelukkig nog never bij zon 266165252 baanse rotonde gereden ook, dat zou noooit goed gaan
     
    Je instructeur vraagt je examen pas aan als je goed genoeg kunt rijden om je examen te halen. De een kan het in 15 de ander in 60. Denk dat gemiddelde toch wel rond de 35 lessen of zo ligt. Rijbewijs is ook echt heel duur, examen wordt ook echt streng beoordeeld.

    Gemiddeld ligt rond de 48 dacht ik, maar dat komt door randstad faggots. Zulke rotondes zijn easy, bij Joure zit ook een grootte. Altijd leuk van die mensen die niet weten waar ze moeten rijden
     
    Gewoon even kijken wat voor geslacht erachter het stuur zit en daar dan op anticiperen.

    Inb4 Hell:
    Niet alle vrouwen zijn slechte chauffeurs, maar alle slechte chauffeurs zijn wel altijd vrouwen.
     
    Heel eerlijk gezegt heb ik zo af en toe wel van ja wat moet ik hier nou eigenlijk doen haha, als dat voorkomt rijd gewoon achter mijn voorganger aan :)

    Gelukkig nog never bij zon 266165252 baanse rotonde gereden ook, dat zou noooit goed gaan

    In nijmegen hebben ze een rotonde, waarbij niet heel duidelijk staat aangegeven hoe of wat, waarbij er ook geen strepen op de weg staan (maar iets van 4-5 baans is) en jij maar blindelings op 'jouw' baan moet gaan rijden, hopen dat je niemand aanrijdt omdat je eigenlijk niet verder mag rijden dan een bepaalde afslag, maar dat wel doet.

    true story
     
    klinkt verrekte lastig dat autorijden

    ik hou het wel bij mn fiets
     
    uitkerings-waggie :cool:

    Spaargeld-waggie ja, wat dus niet zo'n luxe wagen zal worden :roflol:

    Ik wilde eigenlijk een snorscooter kopen, maar die zou ik dan willen kopen bij een motorzaak (hebben ook scooters) bij ons in de buurt. We hebben maar 1 zo'n zaak hier (die redelijk betrouwbaar is) met als goedkoopste snorscooter een van 1600,- euro.
     
    Spaargeld-waggie ja, wat dus niet zo'n luxe wagen zal worden :roflol:

    Ik wilde eigenlijk een snorscooter kopen, maar die zou ik dan willen kopen bij een motorzaak (hebben ook scooters) bij ons in de buurt. We hebben maar 1 zo'n zaak hier (die redelijk betrouwbaar is) met als goedkoopste snorscooter een van 1600,- euro.

    spaargeldvanuitkering-waggie
     
    Spaargeld-waggie ja, wat dus niet zo'n luxe wagen zal worden :roflol:

    Ik wilde eigenlijk een snorscooter kopen, maar die zou ik dan willen kopen bij een motorzaak (hebben ook scooters) bij ons in de buurt. We hebben maar 1 zo'n zaak hier (die redelijk betrouwbaar is) met als goedkoopste snorscooter een van 1600,- euro.

    Gewoon op markplaats 2e hands vespa voor 1k kopen. Snap niet waarom mensen een brommer of scooter nieuw zouden kopen.
     
    Gewoon op markplaats 2e hands vespa voor 1k kopen. Snap niet waarom mensen een brommer of scooter nieuw zouden kopen.

    Ik heb een scooter, maar ik kan nergens terecht omdat de zaak die scooters maakt, in de buurt, de hoofdprijs vraagt om ze te reaperen, omdat de scooter niet daar vandaan komt.
    Ik kan een auto betalen (aankoop maar ook onderhoud), dus zie ik het niet zitten om in de winter hele tijd heen en weer te rijden met de snorscooter (lekker koud) als ik ook warm kan zitten.
     
    Back
    Naar boven