MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

BeastMode0N

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2013
Lengte
1m83
Vetpercentage
> 50%

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Spaargeld-waggie ja, wat dus niet zo'n luxe wagen zal worden :roflol:

Ik wilde eigenlijk een snorscooter kopen, maar die zou ik dan willen kopen bij een motorzaak (hebben ook scooters) bij ons in de buurt. We hebben maar 1 zo'n zaak hier (die redelijk betrouwbaar is) met als goedkoopste snorscooter een van 1600,- euro.

spaargeldvanuitkering-waggie

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Spaargeld-waggie ja, wat dus niet zo'n luxe wagen zal worden :roflol:

Ik wilde eigenlijk een snorscooter kopen, maar die zou ik dan willen kopen bij een motorzaak (hebben ook scooters) bij ons in de buurt. We hebben maar 1 zo'n zaak hier (die redelijk betrouwbaar is) met als goedkoopste snorscooter een van 1600,- euro.

Gewoon op markplaats 2e hands vespa voor 1k kopen. Snap niet waarom mensen een brommer of scooter nieuw zouden kopen.

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013
Gewoon op markplaats 2e hands vespa voor 1k kopen. Snap niet waarom mensen een brommer of scooter nieuw zouden kopen.

Ik heb een scooter, maar ik kan nergens terecht omdat de zaak die scooters maakt, in de buurt, de hoofdprijs vraagt om ze te reaperen, omdat de scooter niet daar vandaan komt.
Ik kan een auto betalen (aankoop maar ook onderhoud), dus zie ik het niet zitten om in de winter hele tijd heen en weer te rijden met de snorscooter (lekker koud) als ik ook warm kan zitten.

Dre20

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 aug 2010
Lengte
1m95
Massa
98kg
Prachtig !

Afgelopen zaterdag op Ground Zero setje van Radiance, Malice en Freakshow was ook zo ontzettend knallen !

Bass protocol gaat snoei hard worden.

Dommere keuzes kun je vrijwel niet maken ook :o

Klinkt goed! Van het weekend maar eens kijken of die livesets online komen te staan van Ground Zero.

I know.. nadeel als je met andere mensen heen gaat :o

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Lengte
1m83
Mijn examen werd al aangevraagd voordat ik mijn eerste les had, maar dat was omdat ik een spoedcursus kreeg, daardoor deed ik na 3,5 week al examen.

Ik doe het nooit fout hoor, juist als ik achter mn voorganger aan ga rijden, gaat het mis :roflol:
Ja buiten spoedcursussen om dan.
In nijmegen hebben ze een rotonde, waarbij niet heel duidelijk staat aangegeven hoe of wat, waarbij er ook geen strepen op de weg staan (maar iets van 4-5 baans is) en jij maar blindelings op 'jouw' baan moet gaan rijden, hopen dat je niemand aanrijdt omdat je eigenlijk niet verder mag rijden dan een bepaalde afslag, maar dat wel doet.

true story

Ja dat smerige Keizer Karelplein gelukkig kom ik er nooit als het druk is. Nergens iets van lijnen waar je moet rijden, ongeveer 10 mogelijkheden waar je af kunt slaan :roflol:

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013
Ja buiten spoedcursussen om dan.

Ja dat smerige Keizer Karelplein gelukkig kom ik er nooit als het druk is. Nergens iets van lijnen waar je moet rijden, ongeveer 10 mogelijkheden waar je af kunt slaan :roflol:

Ja dat plein ken ik, is ook een rot stuk haha, maar dat is niet degene die ik bedoel.
Degene die ik bedoel is bij de Wijchenseweg. Deze, beetje hetzelfde principe en dezelfde chaos (voor als je er nooit bent geweest sowieso :roflol: )

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 sep 2014
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3726990.gif

Jacked and Jan

Gr Jan
Elite Member
Lid geworden
29 sep 2014
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
ziek zijn en in bed liggen met thee is echt HNNNNGGG

Wouterr17

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
26 okt 2011
Lengte
1m82
Massa
83kg
Autodrop cadillacs, wel jammer dat het onmogenlijk is te stoppen voor de doos leeg is...

ShadyNG

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
10 sep 2012
Lengte
1m80

Gewoon de snelste zijn als je niet teveel man voor je hebt ;)

StickySteeez

Monstrous Giant
Lid geworden
20 mrt 2012
Lengte
1m90
Massa
93kg
al sinds ik m'n rijbewijs heb een waggie crew checkin in on all u poor fags

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
al sinds ik m'n rijbewijs heb een waggie crew checkin in on all u poor fags

Lijkt me vooral kut om niet gelijk een auto tot je beschikking te hebben het moment dat je je rijbewijs hebt gehaald. Denk dat je na een paar weken niet rijden het al aardig verleerd bent als je hem net hebt.

StickySteeez

Monstrous Giant
Lid geworden
20 mrt 2012
Lengte
1m90
Massa
93kg
Lijkt me vooral kut om niet gelijk een auto tot je beschikking te hebben het moment dat je je rijbewijs hebt gehaald. Denk dat je na een paar weken niet rijden het al aardig verleerd bent als je hem net hebt.

hangt er vanaf imo, sommige mensen pikken 't snel weer op, sommige vriendinnen niet.

ja als ik nog bij mn ouders woonde kon ik dat ook betalen

huh

Naar boven