Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    wtf%20(2).gif
     
    Woog gisteren voor het eerst 80, en vandaag 5x100kg gesquat na 3x5x90kg :)
     
    Woog gisteren voor het eerst 80, en vandaag 5x100kg gesquat na 3x5x90kg :)

    1386188130528.jpg


    ---------- Post added at 15:33 ---------- Previous post was at 15:28 ----------

    net echt misselijkmakend veel carbs gegeten

    had ik maar slin
     
    3 sets met 5x62,5kg OHP gehaald, dat feel wanneer je net zoveel kg´s met overhead press doet als bepaalde leeftijdsgenoten met bench :)
     
    Lijkt me vooral kut om niet gelijk een auto tot je beschikking te hebben het moment dat je je rijbewijs hebt gehaald. Denk dat je na een paar weken niet rijden het al aardig verleerd bent als je hem net hebt.

    Valt reuze mee hoor

    Heb nu al bijna 4 jaar me rijbewijs en heb in totaal zo'n 30 uur gereden sindsdien gok ik zo.

    Elke keer dat ik de auto instap is het ff kijken maar zolang je je aan de regels houd en gewoon goed uit je doppen kijkt dan gaat alles goed. Als ik een wat langer ritje moet rijden dan pak ik overigens wel eerst even een parkeerplaats om wat te slalommen enzo
     
    Valt reuze mee hoor

    Heb nu al bijna 4 jaar me rijbewijs en heb in totaal zo'n 30 uur gereden sindsdien gok ik zo.

    Elke keer dat ik de auto instap is het ff kijken maar zolang je je aan de regels houd en gewoon goed uit je doppen kijkt dan gaat alles goed. Als ik een wat langer ritje moet rijden dan pak ik overigens wel eerst even een parkeerplaats om wat te slalommen enzo

    Je leert echt pas goed rijden door kilometers te maken vind ik. Ik rij vooral op plekken waar ik overal de weg weet en weet hoe het gaat, als ik in een drukke onbekende stad kom word ik toch wel zenuwachtig omdat ik dat niet gewend ben. Vind dus ook van mezelf dat ik niet echt goed rijd.
     
    Valt reuze mee hoor

    Heb nu al bijna 4 jaar me rijbewijs en heb in totaal zo'n 30 uur gereden sindsdien gok ik zo.

    Elke keer dat ik de auto instap is het ff kijken maar zolang je je aan de regels houd en gewoon goed uit je doppen kijkt dan gaat alles goed. Als ik een wat langer ritje moet rijden dan pak ik overigens wel eerst even een parkeerplaats om wat te slalommen enzo

    Man dat rij ik elke week ongeveer. Pas goed leren rijden na de Broa a+b rij opleidig
     
    Nieuwe boxspring gekocht van 180x210 :D
     
    Die filip geubels lijkt er helemaal niet op man :roflol: wat slecht
    Die andere personen ken ik niet, maar het blijft een gek taaltje

    Die van Geubels lijkt inderdaad het minst, maar de rest is wel echt goed. Allemaal zo uit de losse pols he.
     
    Vroeg wakker worden en nu naar de gymmmmmmm :D
     
    Het topic van Anne Neeltje de Boer maakt elke dag goed!
     
    Back
    Naar boven