MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #103.401
Nice, en de rest? Ga je meedoen aan het NK?
Huh, wat, nee? Totaaaaaaaal geen wedstrijdambities
Gewoon beetje voorzichtig bouwen tot december, dan een maandje eruit, en dan weer rustig vet laten zakken

Squat krijg ik niet op het oude niveau, blijf al een tijd hangen. Bench vind ik gewoon kut om te doen, dat laat het er allemaal niet beter uitzien. Neem aan dat je dat bedoelde met 'de rest '?

Laatst bewerkt:
  • #103.403
Huh, wat, nee? Totaaaaaaaal geen wedstrijdambities
Gewoon beetje voorzichtig bouwen tot december, dan een maandje eruit, en dan weer rustig vet laten zakken

Squat krijg ik niet op het oude niveau, blijf al een tijd hangen. Bench vind ik gewoon kut om te doen, dat laat het er allemaal niet beter uitzien. Neem aan dat je dat bedoelde met 'de rest '?
Ja, maar je hebt niet gezegd hoeveel kg :p

• #103.411
dat is of een gruwelijke debiel of een meesterlijke troll, want ik kan echt totaal niet peilen welke van de twee het is

---------- Post added at 17:33 ---------- Previous post was at 17:31 ----------

je niet wil dat je quads een te grote outsweep krijgen, dat is vrouwelijk

>heeft een youtube kanaal over hoe je een mooi lichaam kunt krijgen

• #103.416
Ja, maar je hebt niet gezegd hoeveel kg :p
Ik weet het ook niet, ik max nooit op die oefeningen. Wil het eigenlijk wel eens doen, maar ik vind het gigantisch kut om met een spotter te trainen :o

Zit met de squat (op goede dagen :o ) op 100, tot de grond en setjes van 10. Voorheen was het standaard boven de 100, en ik krijg het niet stabiel daarop. Bench was de laatste keer 45, ook setjes van 10. Maar dat doe ik echt te sporadisch

• #103.417
Full stack lat pulldown :cool:

• #103.418
Ik: ga me aansluiten bij een studentenvereniging
Zus: ben daar 1x geweest, echt niks voor mij
Ik: waarom niet?
Zus: iedereen is dronken en gaat met elkaar naar bed
edho4s1lWEawo.gif

Terug
Naar boven