- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Ik: ga me aansluiten bij een studentenvereniging
Zus: ben daar 1x geweest, echt niks voor mij
Ik: waarom niet?
Zus: iedereen is dronken en gaat met elkaar naar bed
![]()
welke?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
![]()
Dan pak je echt wel podiumpje tijdens het NKIk weet het ook niet, ik max nooit op die oefeningen. Wil het eigenlijk wel eens doen, maar ik vind het gigantisch kut om met een spotter te trainen
Zit met de squat (op goede dagen) op 100, tot de grond en setjes van 10. Voorheen was het standaard boven de 100, en ik krijg het niet stabiel daarop. Bench was de laatste keer 45, ook setjes van 10. Maar dat doe ik echt te sporadisch

StudentenverenigingIk: ga me aansluiten bij een studentenvereniging
![]()
Laat dat woord hier nooit meer vallen op DBB. Kataboler ga je het niet krijgen.Geloof dat ie een puppy verstopt heeft :$Whaha deze met z'n afgezakte onderbroek.
Heeft voor zichzelf allerlei redenen bedacht om zo weinig mogelijk benen te hoeven trainen.
http://www.youtube.com/watch?v=uv5WdYtb64o
Kan mij niet voorstellen. Als het qua kracht al kan (wat mij stug lijkt), dan zal ik in mijn techniek wel iets fout doen ofzo. Sowieso niet de drang om aan wat voor wedstrijd dan ook mee te doen. Maar wel lief dat je dat zegtDan pak je echt wel podiumpje tijdens het NK
Ben zelf ook niet van het powerliften hoor, maar zou misschien anders zijn als ik sterk was![]()

![]()
Video?
Na 8 dagen is de brief opeens toch weer opgedoken

Inb4 het was een dbb'er die je eigenlijk had opgelicht maar nu gewetenswroeging ervoer.
---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------
Vraagje trouwens, ik vis net een bak rijst met mager gehakt uit m'n schooltas van 28 uur geleden. Kan ik het nog opeten denken jullie? Srs.
---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------
Vraagje trouwens, ik vis net een bak rijst met mager gehakt uit m'n schooltas van 28 uur geleden. Kan ik het nog opeten denken jullie? Srs.