Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #103.421
Ik: ga me aansluiten bij een studentenvereniging
Zus: ben daar 1x geweest, echt niks voor mij
Ik: waarom niet?
Zus: iedereen is dronken en gaat met elkaar naar bed
edho4s1lWEawo.gif

welke?

• #103.426
Ik weet het ook niet, ik max nooit op die oefeningen. Wil het eigenlijk wel eens doen, maar ik vind het gigantisch kut om met een spotter te trainen :o

Zit met de squat (op goede dagen :o ) op 100, tot de grond en setjes van 10. Voorheen was het standaard boven de 100, en ik krijg het niet stabiel daarop. Bench was de laatste keer 45, ook setjes van 10. Maar dat doe ik echt te sporadisch
Dan pak je echt wel podiumpje tijdens het NK :p
Ben zelf ook niet van het powerliften hoor, maar zou misschien anders zijn als ik sterk was :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

edho4s1lWEawo.gif
Studentenvereniging ??? :mad: Laat dat woord hier nooit meer vallen op DBB. Kataboler ga je het niet krijgen.

• #103.427
.

Laatst bewerkt:
  • #103.429
Dan pak je echt wel podiumpje tijdens het NK :p
Ben zelf ook niet van het powerliften hoor, maar zou misschien anders zijn als ik sterk was :rolleyes:
Kan mij niet voorstellen. Als het qua kracht al kan (wat mij stug lijkt), dan zal ik in mijn techniek wel iets fout doen ofzo. Sowieso niet de drang om aan wat voor wedstrijd dan ook mee te doen. Maar wel lief dat je dat zegt ;)

• #103.430
edho4s1lWEawo.gif

Dan moet ik je helaas teleurstellen.

of het kwam door mijn rotkop

• #103.433
300 dl.

• #103.436
lold, goeie website UPS
a0e685d7fa4c39f9c00848c17e791898.png

---------- Post added at 16:17 ---------- Previous post was at 16:13 ----------

moest ook zelf de html aanpassen om die checkbox te activeren want hun javascriptje dat dat automatisch zou moeten doen als je de terms door hebt gescrolld werkt niet :roflol:

• #103.438
Inb4 het was een dbb'er die je eigenlijk had opgelicht maar nu gewetenswroeging ervoer.

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Vraagje trouwens, ik vis net een bak rijst met mager gehakt uit m'n schooltas van 28 uur geleden. Kan ik het nog opeten denken jullie? Srs.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Vraagje trouwens, ik vis net een bak rijst met mager gehakt uit m'n schooltas van 28 uur geleden. Kan ik het nog opeten denken jullie? Srs.

• #103.439
Inb4 het was een dbb'er die je eigenlijk had opgelicht maar nu gewetenswroeging ervoer.

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Is het echt heel warm geweest of wel vrij donker afgesloten? Ik doe vaak het invriezen tot -18 en neem het dan de volgende ochtend vaak mee naar college. Als ik dan bij een klasgenoot blijf pitten, neem ik het mee en zet ik het bij hem in de koelkast en eet ik het pas de dag erna mee. Dan heb ik een hele volle dag (iets van 15-16 uur) het uit de vriezer gehad en kan het nog prima eten om dat het zo gevroren is.

Terug
Naar boven