MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #103.382
Wat is het toch een lelijke jongen, die Leroy

• #103.384
dat blijft toch ook echt een intense mong**l he, jezus man.

• #103.386
130 DL

Oke, maar 1 keertje

Maar toch, fack, 130 :D

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

't is niet erg als je er stiekem toch een harde plasser van krijgt hoor

Pfoe gelukkig, dacht dat ik de enigste was

• #103.387
130 DL

Oke, maar 1 keertje

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Nice, en de rest? Ga je meedoen aan het NK?

• #103.388
130 DL

Oke, maar 1 keertje

goed hoor

• #103.389
  • #103.390
wat een mong**l, kan er eigenlijk ook geen respect voor hebben of het gaaf vinden

• #103.392
doe iets met bescherming aan of zo? En niet alleen een helm en iets om z'n polsen.

• #103.393

Hij leeft graag veilig, zonder risico om te vallen of gewond te raken (of dood te gaan) :trollface:

ja maar in deze situatie zoek je het gewoon op
in vele andere sporten ook, aangezien er in veel soorten sport ook gewoon een risico is
ik dacht ik bespaar jullie een discussie

• #103.394
  • #103.395
Ik denk dat euphorea en ik op een lijn zitten omdat we motorrijden. En hell ik heb geen hulp nodig, maar dank je.

• #103.396
doe iets met bescherming aan of zo? En niet alleen een helm en iets om z'n polsen.

helpt niet, en kan je minder goed bewegen, helm en pols blijft zitten als je op die snelheid valt, de rest niet.

Hij leeft graag veilig, zonder risico om te vallen of gewond te raken (of dood te gaan) :trollface:

ja maar in deze situatie zoek je het gewoon op
in vele andere sporten ook, aangezien er in veel soorten sport ook gewoon een risico is
ik dacht ik bespaar jullie een discussie

risico is vaak ook wat een sport leuk maakt, zeker dit.

Idiot. Doe zoiets lekker met een leren motorpak aan ofzo. Of is dat niet cool genoeg?

dat zie je soms ook wel, maar ik weet niet hoeveel dat je bewegen verhinderd.

• #103.397
Ik denk dat euphorea en ik op een lijn zitten omdat we motorrijden. En hell ik heb geen hulp nodig, maar dank je.

Graag gedaan.
Ben het wel met jullie eens hoor :roflol: Ik denk dat de persoon in deze video wel meer heeft dan alleen wat schaafwonden :x

Stel je voor dat dit je buik (of hoofd, knie, heup oid) is.
Uo7Jbw2.jpg

• #103.398
Graag gedaan.
Ben het wel met jullie eens hoor :roflol: Ik denk dat de persoon in deze video wel meer heeft dan alleen wat schaafwonden :x

Stel je voor dat dit je buik (of hoofd, knie, heup oid) is.
Uo7Jbw2.jpg

ben met +-40 km op me bek gegaan toen ik iets vergelijkbaars deed.

schaafwonden waren zo erg dat ik van me moeder naar het ziekenhuis moest :roflol:

• #103.399
Helpt niet zegt-ie.. Weleens een leren pakkie aangehad? Verschuift geen centimeter. Ben zelf met 160 op m'n muil gegaan en had niks. Wil ik deze gast wel zien doen, gelukkig blijven z'n skeelerbeschermertjes op z'n plek zitten.

• #103.400
Helpt niet zegt-ie.. Weleens een leren pakkie aangehad? Verschuift geen centimeter. Ben zelf met 160 op m'n muil gegaan en had niks. Wil ik deze gast wel zien doen, gelukkig blijven z'n skeelerbeschermertjes op z'n plek zitten.

heb het over knie en elleboog ect, motorpak zou ik persoonlijk doen met zoiets, als het kan.

beter lezen ;)

Terug
Naar boven