BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

verkeerde topic`?
Nee, besefte plots weer dat ik betaald word voor iets wat ik graag doe en niet als werken aanvoelt

!!! En ik heb vanmorgen voor het eerst in mijn leven hardgelopen om 6:30 en het ging nog hartstikke lekker ook! Ben trots op mezelf, 30 minuten aan 1 stuk door gerend en daarna 10 minuten stevig doorgewandeld, wat jumps gedaan op trappen, gerekt, gestrekt. Nah, ik sta verbaasd van mezelf
. Misschien gaat het best lukken, dat cutten en shredden van vetjes... En fit nu joh!!! Nah, terwijl ik normaal ochtenden bijna haat gewoon... En nu voel ik me:
.Ja, zon!!! En ik heb vanmorgen voor het eerst in mijn leven hardgelopen om 6:30 en het ging nog hartstikke lekker ook! Ben trots op mezelf, 30 minuten aan 1 stuk door gerend en daarna 10 minuten stevig doorgewandeld, wat jumps gedaan op trappen, gerekt, gestrekt. Nah, ik sta verbaasd van mezelf
. Misschien gaat het best lukken, dat cutten en shredden van vetjes... En fit nu joh!!! Nah, terwijl ik normaal ochtenden bijna haat gewoon... En nu voel ik me:
Dus.
Ja, zon!!! En ik heb vanmorgen voor het eerst in mijn leven hardgelopen om 6:30 en het ging nog hartstikke lekker ook! Ben trots op mezelf, 30 minuten aan 1 stuk door gerend en daarna 10 minuten stevig doorgewandeld, wat jumps gedaan op trappen, gerekt, gestrekt. Nah, ik sta verbaasd van mezelf
Dus.

Knap! Ik heb het ook wel geprobeerd, maar heb toch teveel honger om te sporten voor het ontbijt. En ben geen ochtendmens..![]()
,,Dit is een groot maatschappelijk probleem. Mensen zouden pas om 10 uur moeten mogen beginnen werken. Werknemers kampen met een slaaptekort. We leven in een maatschappij die het zonder slaap moet stellen.''