Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #103.722
Lang verhaal kort: net 16 uur extra uren deze week gekregen op werk..
Van maandag tot donderdag wel max 2 uur vrije tijd per dag maar w/e:roflol:

• #103.723
Mega lekker getraind vandaag. Lekker alles op 8-12 herhalingen en relatief zwaar met rustige uitvoering.

• #103.727
Weer hele dag werken, joepieeee! :clap:

• #103.729
werken kan leuk zijn;)

In de twee jaar dat ik mijn bijbaantje als barman heb, heb ik misschien een of twee keer geen zin gehad en ik heb bijna nooit dat ik liever wat anders ga doen dan werken als ik moet werken.

• #103.731
Vandaag voor de 2e keer op rij vóór de wekker wakker geworden en rete-fit van bed gekomen. HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!

• #103.732
Wou KFC laten bezorgen maar pinpas is kaduuk dus dacht fucked.

Mocht ik het overmaken :D

15 Crispy Strips on tha wayy

• #103.733
Zonnetje schijnt hier!

• #103.734
Ja, zon :cool:!!! En ik heb vanmorgen voor het eerst in mijn leven hardgelopen om 6:30 en het ging nog hartstikke lekker ook! Ben trots op mezelf, 30 minuten aan 1 stuk door gerend en daarna 10 minuten stevig doorgewandeld, wat jumps gedaan op trappen, gerekt, gestrekt. Nah, ik sta verbaasd van mezelf:D. Misschien gaat het best lukken, dat cutten en shredden van vetjes... En fit nu joh!!! Nah, terwijl ik normaal ochtenden bijna haat gewoon... En nu voel ik me::rocknana:
Dus:).

• #103.735
Ja, zon :cool:!!! En ik heb vanmorgen voor het eerst in mijn leven hardgelopen om 6:30 en het ging nog hartstikke lekker ook! Ben trots op mezelf, 30 minuten aan 1 stuk door gerend en daarna 10 minuten stevig doorgewandeld, wat jumps gedaan op trappen, gerekt, gestrekt. Nah, ik sta verbaasd van mezelf:D. Misschien gaat het best lukken, dat cutten en shredden van vetjes... En fit nu joh!!! Nah, terwijl ik normaal ochtenden bijna haat gewoon... En nu voel ik me::rocknana:

Respect. Om 06:30u draaide ik mij nog een keer om..

• #103.736

Knap! Ik heb het ook wel geprobeerd, maar heb toch teveel honger om te sporten voor het ontbijt. En ben geen ochtendmens.. :rolleyes:

• #103.738
  • #103.739
Terug
Naar boven