Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Kaasboerbroodjes heb ik nooit gehad, wel last gehad van kaasbroodboertjes!
     
    Van uitstel komt afstel hé. Deze keer heb je geluk gehad, maar wellicht loop je de volgende keer op deze manier je kaasboerbroodje wel mis!

    nu gelijk maar even bellen om het te reserveren dan denk
     
    Hoi wie ben jij?

    Hi:)! Een dame die soms even lekker op dit forum struint, af en toe ergens op reageert en zich vanmiddag echt heeeuuul ziek lacht (echt, ik heb nu zwaar mijn buikspieren getraind na het lezen van de reacties hier. Pijn!!! Dank voor de gratis buikspiertraining:D. Voel me nog steeds:rocknana:)
    Maar serieus, ik ben mega gedisciplineerd en serieus bezig met trainen en met goede voeding om zo scherp mogelijk on stage te kunnen staan op de IronMan IronMaiden 8 november. Ik word gedrild en doe braaf wat mijn coach mij zegt anders moet ik 20x (extra) opdrukken ofzo:D.
    Heel knap dat ik naar iemand luister, maar dan ook echt...(I hate mornings!!! En toch ging ik rennen...:eek:) Dus, dat :p
     

    Hoi Barbellbella :)
     
    op dit moment voel ik me :zzz: want heb net de 2e training van de dag er op zitten

    Was het trouwens de eerste keer in je leven dat je een uur later dan normaal een kaasboerbroodje op had :grinny:?
     
    Was het trouwens de eerste keer in je leven dat je een uur later dan normaal een kaasboerbroodje op had :grinny:?

    Mijn ochtendtraining was wat langer dan normaal, wilde aan paar techniek dingetjes werken aan ringen.

    EDIT: whups had je vraag niet goed gelezen, normaal heb ik hem rond 12 en nu rond 13
     
    Laatst bewerkt:
    Was het trouwens de eerste keer in je leven dat je een uur later dan normaal een kaasboerbroodje op had :grinny:?

    'Normaal' is ook maar een relatief begrip..
     
    Hi:)! Een dame die soms even lekker op dit forum struint, af en toe ergens op reageert en zich vanmiddag echt heeeuuul ziek lacht (echt, ik heb nu zwaar mijn buikspieren getraind na het lezen van de reacties hier. Pijn!!! Dank voor de gratis buikspiertraining:D. Voel me nog steeds:rocknana:)
    Maar serieus, ik ben mega gedisciplineerd en serieus bezig met trainen en met goede voeding om zo scherp mogelijk on stage te kunnen staan op de IronMan IronMaiden 8 november. Ik word gedrild en doe braaf wat mijn coach mij zegt anders moet ik 20x (extra) opdrukken ofzo:D.
    Heel knap dat ik naar iemand luister, maar dan ook echt...(I hate mornings!!! En toch ging ik rennen...:eek:) Dus, dat :p

    Squats: 8 x 100kg
    Bench press: 6 x 60kg


    Ik zie nu pas je stats, best nice Barbellbella.
     
    Hi:)! Een dame die soms even lekker op dit forum struint, af en toe ergens op reageert en zich vanmiddag echt heeeuuul ziek lacht (echt, ik heb nu zwaar mijn buikspieren getraind na het lezen van de reacties hier. Pijn!!! Dank voor de gratis buikspiertraining:D. Voel me nog steeds:rocknana:)
    Maar serieus, ik ben mega gedisciplineerd en serieus bezig met trainen en met goede voeding om zo scherp mogelijk on stage te kunnen staan op de IronMan IronMaiden 8 november. Ik word gedrild en doe braaf wat mijn coach mij zegt anders moet ik 20x (extra) opdrukken ofzo:D.
    Heel knap dat ik naar iemand luister, maar dan ook echt...(I hate mornings!!! En toch ging ik rennen...:eek:) Dus, dat :p

    normaal zou ik nu in karma vragen of je wil daten, maar karma is er niet meer :janken:
     
    Back
    Naar boven