broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen denk van mooi langer uitslapen, maar je verschuift je dag gewoon omdat je net zoveel uren moet. je hebt dan s'ochtends meer licht en s'avonds na school/werk is het dan donker. dat lijkt mij helemaal niet fijn.
als je moeite hebt om wakker te worden moet je dit maar even luisteren

Ja, zon!!! En ik heb vanmorgen voor het eerst in mijn leven hardgelopen om 6:30
Dus.

Jij bent gewoon goed bezig.
Ik heb vanmorgen voor het eerst in mijn leven crusli gegeten om 7:15
Dus![]()

Ben trots op mezelf, 30 minuten aan 1 stuk door gekauwd en daarna 10 minuten stevig alles herkauwd, wat jumps gedaan op trappen, gerekt, gestrekt. Nah, ik sta verbaasd van mezelf
. Misschien gaat het best lukken, dat cutten en shredden van vetjes... En fit nu joh!!! Nah, terwijl ik normaal ochtenden bijna haat gewoon... En nu voel ik me:
Hoi wie ben jij?Ja, zon!!! En ik heb vanmorgen voor het eerst in mijn leven hardgelopen om 6:30 en het ging nog hartstikke lekker ook! Ben trots op mezelf, 30 minuten aan 1 stuk door gerend en daarna 10 minuten stevig doorgewandeld, wat jumps gedaan op trappen, gerekt, gestrekt. Nah, ik sta verbaasd van mezelf
. Misschien gaat het best lukken, dat cutten en shredden van vetjes... En fit nu joh!!! Nah, terwijl ik normaal ochtenden bijna haat gewoon... En nu voel ik me:
Dus.
Elke dag is het weer echt een enorme struggle om rond een uur of zeven uit mijn nest te komen, dat gaat ook nooit wennen. Of ik nou om 22u of om 2u naar bed ga.
iedereen denk van mooi langer uitslapen, maar je verschuift je dag gewoon omdat je net zoveel uren moet. je hebt dan s'ochtends meer licht en s'avonds na school/werk is het dan donker. dat lijkt mij helemaal niet fijn.
als je moeite hebt om wakker te worden moet je dit maar even luisteren
Ben trots op mezelf, 30 minuten aan 1 stuk door gekauwd en daarna 10 minuten stevig alles herkauwd, wat jumps gedaan op trappen, gerekt, gestrekt. Nah, ik sta verbaasd van mezelf. Misschien gaat het best lukken, dat cutten en shredden van vetjes... En fit nu joh!!! Nah, terwijl ik normaal ochtenden bijna haat gewoon... En nu voel ik me:
![]()

Ben trots op mezelf, 30 minuten aan 1 stuk door gekauwd en daarna 10 minuten stevig alles herkauwd, wat jumps gedaan op trappen, gerekt, gestrekt. Nah, ik sta verbaasd van mezelf. Misschien gaat het best lukken, dat cutten en shredden van vetjes... En fit nu joh!!! Nah, terwijl ik normaal ochtenden bijna haat gewoon... En nu voel ik me:
![]()

Vroeger.. vroeger was alles beter.Is ook zo, maar toen ik nog om half 10 kon beginnen werkte dat wel beter voor mijn ritme. Ik was wel pas om 18u klaar, maar kon wel later op bed omdat de wekker later ging. Mooie tijden waren dat...
Paar leerlingen maken een profielwerkstuk over eetpatronen bij sporters, en ze mailden mij omdat ik 'overduidelijk zoveel sport' (ze bedoelden waarschijnlijk dat ik dik ben).
Of ik een week lang elke dag mijn maaltijden en hoeveelheden bij wil houden, startend vandaag. Nou, dat wil ik wel. Ze verwachten ongetwijfeld zes keer per dag kip met rijst ofzo
Vandaag heb ik tot nu toe gegeten: een shake met melk, proteine, pindakaas, havermout en chocomel; wat pasta met vlees; een halve bak ben and jerry's en een bak kwark; koekjes; en straks macd en de rest van de ben and jerry's.
Dis gun be good

Het wekelijkse Kaasboerbroodje was vandaag extra lekker.
Wat is de reden dat het broodje vandaag extra lekker is? Of is dat een geheimpje?Het wekelijkse Kaasboerbroodje was vandaag extra lekker.
Daar gaat je kaasboerbroodje je wel mee helpen!Danku danku,
mijn doel is Olympische spelen halen in turnen. Maar ik vind bodybuilden ook een interessante sport en volg de pro scene al een paar jaar. Zit al langer op andere fora maar dacht dat het ook wel leuk was om hier een beetje actief op te worden

Wat is de reden dat het broodje vandaag extra lekker is? Of is dat een geheimpje?

Van uitstel komt afstel hé. Deze keer heb je geluk gehad, maar wellicht loop je de volgende keer op deze manier je kaasboerbroodje wel mis!Ik denk het feit dat ik hem vandaag een uur later had dan normaal![]()