XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #104.242
Trainingkje zit erop en vandaaglekker hoog in de kcal. Jummie!

• #104.244
ik zat gister wel weer ruim over de 3000 :(

• #104.245
dikke koeken en choco pepernoten, ik voel me nu echt de meest smerige dikke hond.

• #104.246
waarom noemt iedereen choco kruidnoten, choco pepernoten? srs ik kan daar echt niet tegen, zelfs op de zak staat kruidnoten, pepernoten zijn heel wat anders. Gewoon erg bout

• #104.248
  • #104.249
ik begrijp alleen totaal niet waar dit vandaan komt.

als ik een trein een auto ga noemen kijkt iedereen raar op. Maar blijk baar is het wel normaal om kruidnoten pepernoten te noemen

• #104.250
ik begrijp alleen totaal niet waar dit vandaan komt.

als ik een trein een auto ga noemen kijkt iedereen raar op. Maar blijk baar is het wel normaal om kruidnoten pepernoten te noemen

nee

"Kruidnoten worden door veel mensen pepernoten genoemd. Oorspronkelijk zijn pepernoten een wat taaiere lekkernij, die van roggemeel gebakken wordt. Inmiddels is het zo gangbaar om kruidnoten pepernoten te noemen, dat het ook correct Nederlands is geworden.[1] "

• #104.252
waarom noemt iedereen choco kruidnoten, choco pepernoten? srs ik kan daar echt niet tegen, zelfs op de zak staat kruidnoten, pepernoten zijn heel wat anders. Gewoon erg bout

Hoe weet jij zo zeker dat degene die choco pepernoot zegt, een choco kruidnoot bedoelt?
Heb je daar dan wel eens over na gedacht he!11!!2!!!???1

• Like
Waarderingen: mat
  • #104.254
het is maar waar je je aan kan ergeren :roflol:

ja ik kan mn daar srs aan ergeren :o :o. Ook altijd als mensen dat irl zeggen heb ik de neiging om er wat van te zeggen :roflol:

nee

"Kruidnoten worden door veel mensen pepernoten genoemd. Oorspronkelijk zijn pepernoten een wat taaiere lekkernij, die van roggemeel gebakken wordt. Inmiddels is het zo gangbaar om kruidnoten pepernoten te noemen, dat het ook correct Nederlands is geworden.[1] "

de vraag is of je hierin mee moet gaan.

Hoe weet jij zo zeker dat degene die choco pepernoot zegt, een choco kruidnoot bedoelt?
Heb je daar dan wel eens over na gedacht he!11!!2!!!???1

bestaan die dan :o :o

• #104.255
ja ik kan mn daar srs aan ergeren :o :o. Ook altijd als mensen dat irl zeggen heb ik de neiging om er wat van te zeggen :roflol:

de vraag is of je hierin mee moet gaan.

bestaan die dan :o :o

Pepernoten bestaan, chocolade bestaat, dus je, chocolade pepernoten bestaan.

Ach, hoe veel mensen zeggen ''frikadel eten'' en hebben vervolgens een frikandel. Ik erger mij daar echt totaal niet aan :roflol:

• #104.256
Mijn 'cut' toch zeker een halve dag volgehouden

Zag me toen kleiner worden in spiegel

bulkkk

• #104.258
Nederland - Kazachstan

Succes iedereen, als we niet winnen is 't definitief over :(

Terug
Naar boven