AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • die US bro's kuren ook als een stel yolo's mijn god.
     
    Afgelopen zaterdag nog eens Hardstyle feestje gedaan, komt er kerel met hokey masker vragen of ik hem wou helpen om op het podium te geraken. Nuchtere mensen hebben geen probleem om het podium (1m20 hoog ofzo) op te geraken, maar als je al wat gedronken hebt...

    Voetje geven zag ik niet zitten dus heb ik hem dan maar over mijn schouders getild. Even wou ik een setje squatten maar leek me toch maar wijzer om hem op het podium te zetten ;-)

    Grappige was dat hij een half u later opnieuw kwam vragen om hem te helpen :eek:

    Het maakte mijn nacht wel goed, vriendin vond het ook hilarisch :p
     
    Afgelopen zaterdag nog eens Hardstyle feestje gedaan, komt er kerel met hokey masker vragen of ik hem wou helpen om op het podium te geraken. Nuchtere mensen hebben geen probleem om het podium (1m20 hoog ofzo) op te geraken, maar als je al wat gedronken hebt...

    Voetje geven zag ik niet zitten dus heb ik hem dan maar over mijn schouders getild. Even wou ik een setje squatten maar leek me toch maar wijzer om hem op het podium te zetten ;-)

    Grappige was dat hij een half u later opnieuw kwam vragen om hem te helpen :eek:

    Het maakte mijn nacht wel goed, vriendin vond het ook hilarisch :p
    dronken op hs feestje, sure.
     
    Lange, warme post workout douche terwijl ik het ijskoud had omdat de verwarming niet werkt
     
    Dutch Fitness Community op Facebook.
    Schitterende content die daarop geplaatst wordt. :roflol:
     
    heuu 100kg
     
    Vroeg in de UB zitten en allerlei stakkers zien bekvechten om stoelen
     
    Vandag heel veel gesport en dus ookv eel gegeten. Hoe lekker is dat :)
     
    Back
    Naar boven