XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • nice brah, hoeveel?

    Thanks bro, oude PR was 130 kg, vandaag 135 kg gehaald. Wil graag voor 2016 een PR zetten met 140, gaat waarschijnlijk wel lukken aangezien ik nu in het laatste stadium van m´n cut zit en vanaf (halverwege) november weer wil gaan cleanbulken.
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Ik zet 3x per week een PR op de squat.
     
    Altijd leuk om op school mee te luisteren naar projectgroepjes die ruzie maken

    Kijk nu mijn groepsproject na die ik net toegestuurd heb gekregen, zou zogenaamd af zijn. Had ook nog in de app gezegd dat er wat verbeterd moest worden, haar eigen deel, is niet gedaan.

    Kom zinnen zonder persoonsvormen tegen, woorden die niet bestaan, verschillende aanspreekvormen etc. etc.

    Nou dat gaat een gezellige feedbacksessie worden:o
     
    Kijk nu mijn groepsproject na die ik net toegestuurd heb gekregen, zou zogenaamd af zijn. Had ook nog in de app gezegd dat er wat verbeterd moest worden, haar eigen deel, is niet gedaan.

    Kom zinnen zonder persoonsvormen tegen, woorden die niet bestaan, verschillende aanspreekvormen etc. etc.

    Nou dat gaat een gezellige feedbacksessie worden:o

    boh heb jij dan helemaal geen gezag!
     
    Nee:(

    Geen idee wat te doen, tips? Kan het moeilijk zo inleveren want dan kijkt de docent het niet eens na.
    geen idee ik ben altijd de persoon die zijn gedeelte verzaakt en het door mensen zoals jij laat doen :roflol:
     
    geen idee ik ben altijd de persoon die zijn gedeelte verzaakt en het door mensen zoals jij laat doen :roflol:

    IRL had je een paar stompen te pakken

    maar 14 november is de dag van de vrede
     
    Back
    Naar boven