- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
IRL had je een paar stompen te pakken
maar 14 november is de dag van de vrede
ik knuffel je helemaal kapot
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IRL had je een paar stompen te pakken
maar 14 november is de dag van de vrede
Kijk nu mijn groepsproject na die ik net toegestuurd heb gekregen, zou zogenaamd af zijn. Had ook nog in de app gezegd dat er wat verbeterd moest worden, haar eigen deel, is niet gedaan.
Kom zinnen zonder persoonsvormen tegen, woorden die niet bestaan, verschillende aanspreekvormen etc. etc.
Nou dat gaat een gezellige feedbacksessie worden![]()
Ik geniet altijd van dat soort drama's in andere groepen
heb je later nog een goed verhaal te vertellen voor op je sollicitatiegesprek dat je initiatief namraaklijn y=ax+b, punt P(X,Y)

Gewoon de nerd uithangen en melden aan prof. Wij moesten ook altijd lijsten maken van wie wat deed in een project, zodat de leerkrachten (indien nodig) de leerlingen apart konden beoordelenNee
Geen idee wat te doen, tips? Kan het moeilijk zo inleveren want dan kijkt de docent het niet eens na.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHABAHHABAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Veltman

Als ik me 2minuten overslaap ben ik al te laat, is niet in te halen. Nog sneller rijden is onverantwoord :') en kom net op tijd op mijn werk aan, kan toch amper beginnen als ik vroeger kom...Fakjou
OT: 20 minuten verslapen van tijd van wegrijden en toch nog optijd komen :')
(Is normaal 40 minuten rijden, nu 30 minuten over gedaan. Gelukkig rij ik altijd ruim optijd weg lol)
Als ik me 2minuten overslaap ben ik al te laat, is niet in te halen. Nog sneller rijden is onverantwoord :') en kom net op tijd op mijn werk aan, kan toch amper beginnen als ik vroeger kom...
Ik rijd altijd 38-40minuten. Heb het eens een hele maand bijgehouden en kwam daar telkens tussen uit. Kom bijna nooit verkeer tegen en rijd de toegestane snelheid. Enkel in de tussenstraten in de polders rijd ik wel iets sneller, daar mag je maar 50 (60 wanneer ik de grens oversteek) en dat rijdt echt niemand daarHaha slim ja, ik zorg altijd dat ik 55 minuten van tevoren wegrij, in plaats van de 40 minuten die ik nodig heb (met normale snelheid). Liever 10 minuten te vroeg dan 5 minuten te laat haha.
Heb niet eens als een idioot gereden, was nu ook wel ietsjes rustiger op de weg (geluk gehad, daar hou ik het maar op).

Nice daar moet ik ook maar eens heen, gelukkig is Groningen dichtbij.serieus goeie fysio gevonden in groningen met verstand van zaken die je snel weer op niveau heeft

Voedingsschema gemaakt zonder kcal te tellen
Na afloop geteld
+/- 4000 met 300gr eiwit
nailed it