AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #104.682
Kijk nu mijn groepsproject na die ik net toegestuurd heb gekregen, zou zogenaamd af zijn. Had ook nog in de app gezegd dat er wat verbeterd moest worden, haar eigen deel, is niet gedaan.

Kom zinnen zonder persoonsvormen tegen, woorden die niet bestaan, verschillende aanspreekvormen etc. etc.

Nou dat gaat een gezellige feedbacksessie worden:o
:roflol: Ik geniet altijd van dat soort drama's in andere groepen
Maarja zulke mensen moet je eruit fl*kkeren als ze zich niet verbeteren :p heb je later nog een goed verhaal te vertellen voor op je sollicitatiegesprek dat je initiatief nam

• #104.684
raaklijn y=ax+b, punt P(X,Y)
X van het punt invullen in de afgeleide, zodat je 'a' bepaalt. Dan X en Y van het punt in y=ax+b invullen om b te bepalen. Klaar.
Easy as f**k :') werk al meer dan een jaar maar dit is echt wel basiskennis :p

Nee:(
Geen idee wat te doen, tips? Kan het moeilijk zo inleveren want dan kijkt de docent het niet eens na.
Gewoon de nerd uithangen en melden aan prof. Wij moesten ook altijd lijsten maken van wie wat deed in een project, zodat de leerkrachten (indien nodig) de leerlingen apart konden beoordelen

• #104.686
Fakjou :(

OT: 20 minuten verslapen van tijd van wegrijden en toch nog optijd komen :')
(Is normaal 40 minuten rijden, nu 30 minuten over gedaan. Gelukkig rij ik altijd ruim optijd weg lol)
Als ik me 2minuten overslaap ben ik al te laat, is niet in te halen. Nog sneller rijden is onverantwoord :') en kom net op tijd op mijn werk aan, kan toch amper beginnen als ik vroeger kom...

• #104.687
Als ik me 2minuten overslaap ben ik al te laat, is niet in te halen. Nog sneller rijden is onverantwoord :') en kom net op tijd op mijn werk aan, kan toch amper beginnen als ik vroeger kom...

Haha slim ja, ik zorg altijd dat ik 55 minuten van tevoren wegrij, in plaats van de 40 minuten die ik nodig heb (met normale snelheid). Liever 10 minuten te vroeg dan 5 minuten te laat haha.
Heb niet eens als een idioot gereden, was nu ook wel ietsjes rustiger op de weg (geluk gehad, daar hou ik het maar op).

• #104.688
Normaal 20 minuten rijden naar school

Voor examen verslapen, 10 minuten over gedaan en zat in de les en al :)

• #104.689
Haha slim ja, ik zorg altijd dat ik 55 minuten van tevoren wegrij, in plaats van de 40 minuten die ik nodig heb (met normale snelheid). Liever 10 minuten te vroeg dan 5 minuten te laat haha.
Heb niet eens als een idioot gereden, was nu ook wel ietsjes rustiger op de weg (geluk gehad, daar hou ik het maar op).
Ik rijd altijd 38-40minuten. Heb het eens een hele maand bijgehouden en kwam daar telkens tussen uit. Kom bijna nooit verkeer tegen en rijd de toegestane snelheid. Enkel in de tussenstraten in de polders rijd ik wel iets sneller, daar mag je maar 50 (60 wanneer ik de grens oversteek) en dat rijdt echt niemand daar :)

• #104.690
serieus goeie fysio gevonden in groningen met verstand van zaken die je snel weer op niveau heeft

• #104.691
afraidofdark.png

• #104.693

Eindelijk :)

• #104.695
Lekker vol aardappel gegaan op overhead press terwijl ziek

wel gehaald wat ik moest halen hiep hoi

• #104.696
Ziek, knallende hoofdpijn en kortademig. Toch maar gaan trainen, en ben nu weer topfit :D

• #104.697
Had al heel lang geen 1RM op BP gedaan, lag voorheen altijd rond 115kg. 110 ging makkelijk, daarna 120 ging met redelijke moeite ook zelf en 125 met veel moeite ook zelf :D

• #104.698
Voedingsschema gemaakt zonder kcal te tellen

Na afloop geteld

+/- 4000 met 300gr eiwit

nailed it

• #104.699
my nig*ah

Terug
Naar boven