broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is 9/10 keer nooit erg.De bend over row van het meisje van vanochtend in de gym maakt mijn dag goed.
Tja stoppen met het if it fit your macdonalds dieet
Welke Makro ben je geweest? Ik wilde eigenlijk vanavond gaan maar ben te gebakken om auto te rijdenbij makro 5 kilo voorgegrilde kip en pindaklaas ingeslagenliter pakken chocomel voor 53 cent waren allemaal uitverkocht
![]()

Tja stoppen met het if it fit your macdonalds dieet
in best (bij eindhoven) maar kwam zaterdag weer pallets binnenWelke Makro ben je geweest? Ik wilde eigenlijk vanavond gaan maar ben te gebakken om auto te rijden![]()
In mijn sportschool is het juist 9/10 keer wél erg. Ach. Ze doen er tenminste iets aan toch!
Ik denk bij dit soort filmpjes altijd aan hoe hard ik hem wel niet neer zou slaan, vuil mager showmannetje.
Ik zal je alvast verklappen dat je geen kans maaktIk denk bij dit soort filmpjes altijd aan hoe hard ik hem wel niet neer zou slaan, vuil mager showmannetje.
Totdat ik mij besef dat dit zijn werk is en ik waarschijnlijk twee keer zou slaan: 1x voorlangs en 1x achterover.

Ik heb er ook niet bijster veel verstand van, maar als je als tegenstander tegen zo'n 'clown' staat kan ik me voorstellen dat je gefrustreerd raakt en anders, roekelozer gaat vechten.ben geen mma expert maar ik vind zn tegenstanders echt als mong*len vechten. Nog al logish dat je dan er mee wegkomt
+1Ik heb er ook niet bijster veel verstand van, maar als je als tegenstander tegen zo'n 'clown' staat kan ik me voorstellen dat je gefrustreerd raakt en anders, roekelozer gaat vechten.
Ik zal je alvast verklappen dat je geen kans maakt
Ik heb er ook niet bijster veel verstand van, maar als je als tegenstander tegen zo'n 'clown' staat kan ik me voorstellen dat je gefrustreerd raakt en anders, roekelozer gaat vechten.
hij is iig wel snel. Maar ja gaat bij mma om de complete vechter heb hem nog geen ground gevecht zien doen in dat filmpje