XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Wat ik vandaag in de sportschool zag lopen. Een wereldwonder.
 
Chick in de klas die een selfie & snapchat van haar en mijn glutes maakte. :o Paar weken later (vandaag) chick waarvoor ik de deur openhield zag ik gluren naar mijn gluteus. Life is good when u have dat ass.
 
Chick in de klas die een selfie & snapchat van haar en mijn glutes maakte. :o Paar weken later (vandaag) chick waarvoor ik de deur openhield zag ik gluren naar mijn gluteus. Life is good when u have dat ass.
Hoor je nooit van de haters zonder ass dat je ass trainen gay is of voor chickies?
 
Hoor je nooit van de haters zonder ass dat je ass trainen gay is of voor chickies?

Voor zover ik weet heb ik geen haters die daar ooit een opmerking over gemaakt hebben. :roflol:. Ooit eens te horen gekregen dat mijn armen smal waren maar dat is alweer een jaar geleden.
 
Voor zover ik weet heb ik geen haters die daar ooit een opmerking over gemaakt hebben. :roflol:. Ooit eens te horen gekregen dat mijn armen smal waren maar dat is alweer een jaar geleden.
ik krijg vaak te horen dat ze mijn ass te groot vinden :(
 
ben geen mma expert maar ik vind zn tegenstanders echt als mongolen vechten. Nog al logish dat je dan er mee wegkomt
ik heb de film warrior gister toevallig gezien dus ik ben mma expert zeg het maar
 
Alweer?

Jij hebt ook een tijd MMA-lessen gevolgd toch?
Nee, tijdje pencak silat gedaan en nu beetje krav maga recreatief. Op school ook hier en daar wat gebokst.
 
Inb4 daffy die komt met een filmpje van rowen haze en zegt "even nagenieten"

Be prepared DBB
 
Even nagenieten :D
Godverdomme wat komt daar een kut volk op af. Zit volgens mij echt vol met nerds en autisten. Blij dat ik niet meer naar die kut feesten ga.:roflol:
 
Godverdomme wat komt daar een kut volk op af. Zit volgens mij echt vol met nerds en autisten. Blij dat ik niet meer naar die kut feesten ga.:roflol:

je bent zelf een nerd en autist

en oja ook een ecto xx
 
Godverdomme wat komt daar een kut volk op af. Zit volgens mij echt vol met nerds en autisten. Blij dat ik niet meer naar die kut feesten ga.:roflol:
Op die feestjes is de mooiste sfeer die ik ooit heb geproefd. en ben op een hele hoop feestjes geweest. Overigens ook nog nooit zulke grote gasten gezien. Waar lopen volgens jou dan geen autisten rond?
 
Back
Naar boven