MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #105.461
Wat ik vandaag in de sportschool zag lopen. Een wereldwonder.

• #105.462
Chick in de klas die een selfie & snapchat van haar en mijn glutes maakte. :o Paar weken later (vandaag) chick waarvoor ik de deur openhield zag ik gluren naar mijn gluteus. Life is good when u have dat ass.

• #105.463
Chick in de klas die een selfie & snapchat van haar en mijn glutes maakte. :o Paar weken later (vandaag) chick waarvoor ik de deur openhield zag ik gluren naar mijn gluteus. Life is good when u have dat ass.
Hoor je nooit van de haters zonder ass dat je ass trainen gay is of voor chickies?

• #105.464
Hoor je nooit van de haters zonder ass dat je ass trainen gay is of voor chickies?

Voor zover ik weet heb ik geen haters die daar ooit een opmerking over gemaakt hebben. :roflol:. Ooit eens te horen gekregen dat mijn armen smal waren maar dat is alweer een jaar geleden.

• #105.465
  • #105.468
  • #105.471
ik nak jullie allemaal de moeder

• #105.476
Even nagenieten :D

• #105.477
Inb4 daffy die komt met een filmpje van rowen haze en zegt "even nagenieten"

Be prepared DBB

• #105.480
god***domme wat komt daar een kut volk op af. Zit volgens mij echt vol met nerds en autisten. Blij dat ik niet meer naar die kut feesten ga.:roflol:
Op die feestjes is de mooiste sfeer die ik ooit heb geproefd. en ben op een hele hoop feestjes geweest. Overigens ook nog nooit zulke grote gasten gezien. Waar lopen volgens jou dan geen autisten rond?

Terug
Naar boven