XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #105.481
Op die feestjes is de mooiste sfeer die ik ooit heb geproefd. en ben op een hele hoop feestjes geweest. Overigens ook nog nooit zulke grote gasten gezien. Waar lopen volgens jou dan geen autisten rond?
De mdma sfeer is goed ja, alleen het dagjesvolk wordt steeds meer en irritanter. Voor de autisten meot je de aftermovie maar eens bekijken... wat daar soms voorbij komt gvd en die dj's met hun oogschaduw en shit.
je bent zelf een nerd en autist

en oja ook een ecto xx
Mad, triggered:roflol: Weeg meer dan jij botj.

• #105.482
De mdma sfeer is goed ja, alleen het dagjesvolk wordt steeds meer en irritanter. Voor de autisten meot je de aftermovie maar eens bekijken... wat daar soms voorbij komt gvd en die dj's met hun oogschaduw en shit.

Mad, triggered:roflol: Weeg meer dan jij botj.

Buitenlanders zijn alleen irritant. Die make up past gewoon bij het thema. Elk jaar hebben ze op qlimax verschillende outfits en shit.

• #105.483
sjonge jonge man wat maakt het nou uit wat er voor volk op een feest rondloopt, zolang je het zelf maar naar je zin hebt is alles best toch. maargoed dat lijkt me knap lastig wanneer je zo'n beoordelende instelling hebt

• #105.486
whoa_now_that_was_totally_unexpected_21.gif

• #105.488
sjonge jonge man wat maakt het nou uit wat er voor volk op een feest rondloopt, zolang je het zelf maar naar je zin hebt is alles best toch. maargoed dat lijkt me knap lastig wanneer je zo'n beoordelende instelling hebt
Gewoon een hekel aan commerciele rommel en de mensen die dat aantrekt. Hardstyle een aantal jaar geleden was voor en door de liefhebbers en nu gaan er veel mensen alleen om gezien te worden. Een feestje met echte liefhebbers is het mooiste wat er is. Daarbij kan ik mij vermaken op praktisch alle feestjes, betekent niet dat er dan geen vage rondlopen.

• #105.492
Gewoon een hekel aan commerciele rommel en de mensen die dat aantrekt. Hardstyle een aantal jaar geleden was voor en door de liefhebbers en nu gaan er veel mensen alleen om gezien te worden. Een feestje met echte liefhebbers is het mooiste wat er is. Daarbij kan ik mij vermaken op praktisch alle feestjes, betekent niet dat er dan geen vage rondlopen.

Zorg ff dat je aan een kaartje voor bass protocol voor vanavond komt dan, beter dan dat ga je het denk ik niet meemaken :).

• #105.496
lmfao :roflol::roflol::roflol:

• Like
Waarderingen: Obee
  • #105.497
  • #105.500

vanaf 1:35

Terug
Naar boven