AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (38 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 1500 euro, maar inderdaad all risk. Toch netjes voor 45 euro per maand, scheelt een hoop geld als ik uitglij straks met die gladde wegen bijvoorbeeld.

    Goedkoper om WA te nemen met zo'n auto, je betaalt nu 33% van de waarde van je auto per jaar...En hiervoor zelfs 50% :roflol:

    Maar maakt mij verder niet uit, je zult het nu wel rechtvaardigen met allemaal kromme argumenten
     
    Goedkoper om WA te nemen met zo'n auto, je betaalt nu 33% van de waarde van je auto per jaar...En hiervoor zelfs 50% :roflol:

    Maar maakt mij verder niet uit, je zult het nu wel rechtvaardigen met allemaal kromme argumenten

    Dat klopt, WA is goedkoper ja, maar waarom zou ik 200 euro per jaar besparen om het risico te lopen om meer dan dat te besteden aan reparaties?
    Ik hou gewoon niet van risico's, mijn hond is ook verzekerd en achteraf ben ik daar enorm blij mee.
    Ik zou het wel begrijpen hoor als iemand een autootje van 1500 euro niet all risk zou verzekeren, ieder heeft zo zijn ding, ik ben zo gewoon niet. Je kunt het kromme argumenten noemen, maar ik vind 45,- nog vrij goedkoop voor een all risk verzekering, als je je bedenkt dat sommige mensen dat bedrag betalen voor een telefoon abonnement. Daar ben ik dan weer goedkoper mee uit waardoor ik wat meer kán verzekeren met mijn auto waar ik elke dag in rij.
     
    Je hond verzekerd? :roflol: Koop je toch gewoon een nieuwe als die wat mankeert.
     
    Dat klopt, WA is goedkoper ja, maar waarom zou ik 200 euro per jaar besparen om het risico te lopen om meer dan dat te besteden aan reparaties?
    Ik hou gewoon niet van risico's, mijn hond is ook verzekerd en achteraf ben ik daar enorm blij mee.
    Ik zou het wel begrijpen hoor als iemand een autootje van 1500 euro niet all risk zou verzekeren, ieder heeft zo zijn ding, ik ben zo gewoon niet. Je kunt het kromme argumenten noemen, maar ik vind 45,- nog vrij goedkoop voor een all risk verzekering, als je je bedenkt dat sommige mensen dat bedrag betalen voor een telefoon abonnement. Daar ben ik dan weer goedkoper mee uit waardoor ik wat meer kán verzekeren met mijn auto waar ik elke dag in rij.
    ff forreal, waarvoor rij je elke dag auto? Je hebt toch geen werk?
     
    .
    125 euro ofzo toch? Spijkerpistool is goedkoper iig.

    steen en een vuilniszak is nog goedkoper. maar als je van een hond houd dan wil je wel dat hij een pijnloos einde heeft.
     
    normaal zou ik denken dat iemand zo'n post als grap bedoeld, maar bij jou denk ik dat het ook wel echt zou kunnen zijn.


    steen en een vuilniszak is nog goedkoper

    Haha, dierenbeul :(
     
    En dan ook nog z'n kapot lelijke hond die op een gemuteerde rat lijkt :roflol:
     
    ff forreal, waarvoor rij je elke dag auto? Je hebt toch geen werk?

    Jawel.
    Dat ik een jaar geleden geen werk had, wilt niet zeggen dat ik dat nu niet heb he :)
     
    Shit just got real.
     
    En dan ook nog z'n kapot lelijke hond die op een gemuteerde rat lijkt :roflol:
    Voor ratten is de beste optie om ze te vangen in een emmer met eten, deksel erop, schudden, staart vastnemen en doodslaan op een steentje. Pijnloos voor de diertjes. Vorig jaar een heel rattennest in een emmer gevangen...
     
    Ik geloof dat ik na Sylve een tweede persoon heb gevonden die bij (een deel van) de DBB'ers niet goed in de smaak valt :eyes:
     
    Back
    Naar boven