Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Khaos

Cool Novice
Lid geworden
15 dec 2015
Lengte
1m86
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Ik geloof dat ik na Sylve een tweede persoon heb gevonden die bij (een deel van) de DBB'ers niet goed in de smaak valt :eyes:

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Dat klopt, WA is goedkoper ja, maar waarom zou ik 200 euro per jaar besparen om het risico te lopen om meer dan dat te besteden aan reparaties?
Ik hou gewoon niet van risico's, mijn hond is ook verzekerd en achteraf ben ik daar enorm blij mee.
Ik zou het wel begrijpen hoor als iemand een autootje van 1500 euro niet all risk zou verzekeren, ieder heeft zo zijn ding, ik ben zo gewoon niet. Je kunt het kromme argumenten noemen, maar ik vind 45,- nog vrij goedkoop voor een all risk verzekering, als je je bedenkt dat sommige mensen dat bedrag betalen voor een telefoon abonnement. Daar ben ik dan weer goedkoper mee uit waardoor ik wat meer kán verzekeren met mijn auto waar ik elke dag in rij.
HAHAHAHAHAHAHAHA GODVERDOMME :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Je hebt net een nieuw niveau dom bereikt, congratz daarmee.

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013
HAHAHAHAHAHAHAHA GODVERDOMME :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Je hebt net een nieuw niveau dom bereikt, congratz daarmee.

Dankje :)
Ik ben heel gelukkig met hoe ik mijn leven nu leid, dus congratz is wel op zijn plaats. Nogmaals bedankt.

Of wacht, kan ik pas gelukkig zijn als ik weinig betaal voor een autoverzekering maar veel betaal voor een telefoon abonnement? Shit, ja daar heb je waarschijnlijk wel meer aan ja dan aan een goede verzekering.
Serieus tho, 45 euro auto en 20 euro telefoon of 25 euro auto en 40 euro telefoon, ik snap niet waarom het ene beter is dan het andere. Laat de keuze gewoon aan de persoon zelf over, of moet jij met mijn telefoon bellen/appen en zo?

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
Liever een iphone 6 s + dan een fiat panda 0.9l all risk verzekerd

Hell93

Massive Warrior
Lid geworden
13 jun 2013
Liever een iphone 6 s + dan een fiat panda 0.9l all risk verzekerd

Ik heb een iphone 5, maar niet voor 45 euro. Wel een uitgebreid abonnement overigens.
Mijn auto is wel wat duurder dan een iphone.

De een wilt liever een dure telefoon en/of een duur abonnement en een goedkooe autoverzekering, de ander wilt liever een telefoon en abonnement waar hij/zij ruim genoeg aan heeft en een auto met een verzekering zonder zorgen.
Uiteindelijk betaal je met beide hetzelfde totaal. Ik veroordeel de mensen die de eerste optie willen niet, maar vaak kan ik dat andersom niet verwachten.

broken bat

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
28 dec 2013
Lengte
1m93
Massa
103kg
dure auto verzekeringen zijn alleen voor mensen die niet kunnen rijden.

AboveAndBeyond

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
6 sep 2014
Lengte
2m01
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
*Insert vrouwen*
Ik moet zeggen, niet iedere vrouw op de weg zorgt voor gevaarlijke situaties, maar als er dan eens iets gebeurt en ik kijk wat voor mongool er achter het stuur zit is het 9 van de 10 keer een vrouw.

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Lengte
1m78
Ik moet zeggen, niet iedere vrouw op de weg zorgt voor gevaarlijke situaties, maar als er dan eens iets gebeurt en ik kijk wat voor mongool er achter het stuur zit is het 9 van de 10 keer een vrouw.

middle aged/bejaarde vrouwen, die zijn het ergst

die zijn ook nog eens alle schaamte voorbij en geven geen fuck

Naar boven