- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Ja, zijn wat problemen bij t lab daar. Ze komen dr echt aan brah.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, zijn wat problemen bij t lab daar. Ze komen dr echt aan brah.
Tren is sowieso voor f**gots, echte stoere jongens slikken
Ik zoek dat SFW gifje van Kai al eeuwen..Ik wacht nog steeds op dat grapefruit filmpje dat jij mij zou sturen :$:$
Roidragegod***domme wat ben jij dom, het is echt ongelofelijk

bijna weekend he

het is toch overduidelijk dat die ielja strik in haar bb dagen zwaar gebruikt heeft? maakt niet uit dat ze nu getest is en misschien wel clean, ze heeft van haar vroegere gebruik gewoon een oneerlijk voordeel imo.
ik weet dat je daar niet op kan testen en dus geen hard bewijs van kan hebben maar het blijft hartstikke scheef
Zolang je niet gebruikt als je powerlift bij de npb, kan je moeilijk zeggen: nee jij mag niet want je hebt vroeger gebruikt.
Ik heb ook dingen gebruikt van de dopinglijst, voor ik wedstrijden deed, dan zouden ze mij ook moeten uitsluiten (ook al gaf het mij geen voordeel of zo).
Nou, dat vind ik dus niet. Gebruikers hebben hun hele leven voordeel. IMO betekent gepakt worden gewoon schorsen voor het leven, doei. Maar vroeger gebruik valt inderdaad niet te controleren. Een lifetime natty heeft altijd nadeel tegenover iemand die een flink aantal jaren gekuurd heeft.
Nou, dat vind ik dus niet. Gebruikers hebben hun hele leven voordeel. IMO betekent gepakt worden gewoon schorsen voor het leven, doei. Maar vroeger gebruik valt inderdaad niet te controleren. Een lifetime natty heeft altijd nadeel tegenover iemand die een flink aantal jaren gekuurd heeft.
ik vind dit ook een beetje overdreven omdat er veel stoffen zijn die op de dopinglijst vallen die niet allemaal even streng gestraft horen te vinden vind ik.
als je gepakt voor met test-tres HGH ofzo dan hoor je gewoon een flinke schorsing te krijgen.
wordt je gepakt met stoffen die in sommige supplementen zitten DMAA (als ik het goed heb) die op de dopinglijst zitten vind ik een levenslange schorsing echt te ver gaan omdat je dit niet altijd met opzet gedaan hebt (kan gewoon vervuild supplement hebben of niet weten.
De straffen voor stimulantia zijn nu ook al veel lager dan voor spierversterkende middelen dus dat zou dan ook logisch zijn