AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (24 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Oja ik was even vergeten dat veel mensen op bb.nl een vreselijke achterstand hebben en snel met zulke dingen komen.
Oeps.

Dat zal het zijn, of je bent best wel een simpel figuur
 
Dat zal het zijn, of je bent best wel een simpel figuur

Ik denk eerder dat degene die van een gesprek over culturele landen, een switch maakt naar harddrugs, onder simpel valt ;)
Als jij mij als simpel figuur ziet, omdat ik eerder denk aan échte cultuur, in plaats van aan troep, dan gok ik dat je zelf niet zo veel hersencellen meer over hebt :thumbs:
 
Is Stunna niet stiekem eigenlijk een 50 jarige dikzak met een 9 tot 5 kantoorbaantje kunnen zijn die het heel tof vind om op het internet op te scheppen over een zelf bedacht cool alter ego. Die uberhaupt nog nooit in Venezuela is geweest?
 
Is Stunna niet stiekem eigenlijk een 50 jarige dikzak met een 9 tot 5 kantoorbaantje kunnen zijn die het heel tof vind om op het internet op te scheppen over een zelf bedacht cool alter ego. Die uberhaupt nog nooit in Venezuela is geweest?

De feels wanneer je 7 jaar lang 60km ten noorden van Venezuela heb gewoond, maar er nog nooit ben geweest :(
 
Ik denk eerder dat degene die van een gesprek over culturele landen, een switch maakt naar harddrugs, onder simpel valt ;)
Als jij mij als simpel figuur ziet, omdat ik eerder denk aan échte cultuur, in plaats van aan troep, dan gok ik dat je zelf niet zo veel hersencellen meer over hebt :thumbs:

Blijft leuk om je redenatie te zien :roflol: Maar komt wel goed, blijf maar lekker in je droomwereldje :o
 
Klinkt goed:) ben daar elk jaar een maandje :D
Voor werk? Of vaste vakantieplaats?
Vorig collega van me was een Peruaan en zijn zus woonde er nog. Ging er ook elk jaar naartoe, heeft eens halvelings laten vallen hoe goedkoop sommige poeders daar wel niet zijn. Ook volledig andere kwaliteit dan we hier kennen blijkbaar (lijkt me logisch)
 
Toen ik nog op curaçao woonde kon ik vanaf mijn tuin de bergen van Venezuela zien :heart:

srs mooi
 
Mijn broer is 8 weken met een maat naar Thailand. Zijn allebeide arrogante mariniers. Ben benieuwd wat hij daar uitspookt :roflol:
 
bedankt maatje



huh was jij niet ijslands

Waren echt mensen op de wedstrijd die dat dachten :roflol:

Geboren in NL, toen ik 1 was begon mijn vader een bedrijf op curaçao :o
 
Mijn broer is 8 weken met een maat naar Thailand. Zijn allebeide arrogante mariniers. Ben benieuwd wat hij daar uitspookt :roflol:
Minderjarige mini Aziaatjes neuken duh. De viezerik.
 
Heb behoorlijk wat van de wereld gezien maar zou zelf nooit meer terug gaan naar Thailand. Heel onaantrekkelijk. Kan je beter indien je wat van de cultuur daar wilt opsnuiven naar Cambodja en Vietnam op vakantie gaan.
I see what you did there.

En heb je veel geleerd van al dat reizen? Mensen beweren altijd dat ze reizen zo life changing is.:o
 
I see what you did there.

En heb je veel geleerd van al dat reizen? Mensen beweren altijd dat ze reizen zo life changing is.:o
Mwah. Voel geen specifieke bevoorrechting in het leven.
 
Back
Naar boven