MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

''4. Je kunt hem als menselijke verwarming gebruiken in de winter.
Als je het net als ik altijd koud hebt, is het geweldig om weg te kruipen in zijn brede armen.''


:o
Ja lekker in zijn oksel kruipen, heerlijk warm met als extra de geur van verrotte vis van het tren-zweet.
 
eindelijk een ssd in mn laptop. Werd echt gek van hoe langzaam alles was :roflol: eindelijk weer in high speed kunnen dbb'en



ice queen :o :o

Totaal gevoelloos totdat ineens random leuk meisje tegen me praat en dan full rock gaan, i cry evrytiem
 
Na 1,5 jaar niet actief te zijn geweest sta ik nog maar 15de op de eeuwige "karma" lijst. Tijd om mijn uber paint skilzz weet te voorschijn te toveren.

doosyc.png




Goed log trouwens: https://forum.bodybuilding.nl/topics/lloyda-10-years-a-kleihomp.388306/
 
Na 1,5 jaar niet actief te zijn geweest sta ik nog maar 15de op de eeuwige "karma" lijst. Tijd om mijn uber paint skilzz weet te voorschijn te toveren.

doosyc.png




Goed log trouwens: https://forum.bodybuilding.nl/topics/lloyda-10-years-a-kleihomp.388306/

karma inflatie is real :(

euwig zonde van de karma

Ik kijk zo veel mogelijk iedereen boos aan, maar soms proberen ze het toch :(.
resting bitch face problems

had ik ook laatst dat een meisje tegen me zei dat ik veel te boos keek. En toen ging ze me kietelen zodat ik moest lachen :$ $$$$$
 
karma inflatie is real :(

euwig zonde van de karma



had ik ook laatst dat een meisje tegen me zei dat ik veel te boos keek. En toen ging ze me kietelen zodat ik moest lachen :$ $$$$$

Danaal, zal morgen ff eentje van jou doen
 
Een dame vroeg me een keer om der te neuken tijdens haar menstruatie .. ze zei tijdens me periode ben ik zo geil , kan niet normaal functioneren ..

en smeekte om het in de badkamer te doen want onder de douch dan vloeien vrouwen niet .. ik zei is cool loop alvast zet me telefoon in de oplader ..

broer ben met 300 km per uur over die balkon gesprongen ... tot de dag van vandaag laat me telefoon nog steeds op mis me nokia 3310
 
Back
Naar boven