Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

Na een 11 uur durende ritalin-fueled studiesessie nu dan eindelijk tevreden.
Oh en een leuk feitje: Als je op je 14e iemand doodsteekt en je bent niet ontoerekeningsvatbaar kun je maximaal 1 jaar jeugddetentie krijgen :roflol:
 
Na een 11 uur durende ritalin-fueled studiesessie nu dan eindelijk tevreden.
Oh en een leuk feitje: Als je op je 14e iemand doodsteekt en je bent niet ontoerekeningsvatbaar kun je maximaal 1 jaar jeugddetentie krijgen :roflol:


Dacht dat de meeste mensen wel weten dat je sup 16 jaar ramveel shit kan doen en mee wegkomen.


Brb op je 15de iemamd neuken die je niet mag die boven de 18 is en ze zitten 10 jaar vast.
 
Dacht dat de meeste mensen wel weten dat je sup 16 jaar ramveel shit kan doen en mee wegkomen.


Brb op je 15de iemamd neuken die je niet mag die boven de 18 is en ze zitten 10 jaar vast.
Ik was veel te goedgelovig als kind zijnde.
"Als je 1x een fiets steelt dan kom je de rest van je leven niet meer aan een baan."
"Als je 1x cocaine snuift ben je gelijk verslaafd."
"Als je 1x tedere doch ruige seks hebt met een man terwijl je elkaar diep in de ogen aankijkt ben je gelijk homo."

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat er niks van die uitlatingen klopt.
 
Na een 11 uur durende ritalin-fueled studiesessie nu dan eindelijk tevreden.
Oh en een leuk feitje: Als je op je 14e iemand doodsteekt en je bent niet ontoerekeningsvatbaar kun je maximaal 1 jaar jeugddetentie krijgen :roflol:
wat studeer je dan? ik dacht dat je leraar was op het mbo?
 
wat studeer je dan? ik dacht dat je leraar was op het mbo?
Ik ben slechts een eenvoudige stagiair, ben momenteel derdejaars student.
Ik wilde als kind al voor de klas staan, maar ik had geen zin om 50 jaar fotosynthese of onwelvoeglijke voornaamzetsels uit te gaan leggen.
Dus heb ik maar voor de easy way gekozen, Maatschappijleer (ja, dat vak met dat onzin-stigma) om er nog enigszins afwisseling in te ervaren.
Blijf het jammer vinden dat niemand me ooit serieus neemt als ik zeg wat ik studeer, maar goed ik kan het ze niet kwalijk nemen :roflol:
Tot voor kort was het alleen maar beetje discussies voeren over drugs en loverboys, maar geloof mij het stelt heus meer voor dan dat.
 
Ik ben slechts een eenvoudige stagiair, ben momenteel derdejaars student.
Ik wilde als kind al voor de klas staan, maar ik had geen zin om 50 jaar fotosynthese of onwelvoeglijke voornaamzetsels uit te gaan leggen.
Dus heb ik maar voor de easy way gekozen, Maatschappijleer (ja, dat vak met dat onzin-stigma) om er nog enigszins afwisseling in te ervaren.
Blijf het jammer vinden dat niemand me ooit serieus neemt als ik zeg wat ik studeer, maar goed ik kan het ze niet kwalijk nemen :roflol:
Tot voor kort was het alleen maar beetje discussies voeren over drugs en loverboys, maar geloof mij het stelt heus meer voor dan dat.
Waarom niet lesgeven op het hbo? Of desnoods mbo. iig in een vakgebied dat je leuk vindt.
 
Waarom niet lesgeven op het hbo? Of desnoods mbo. iig in een vakgebied dat je leuk vindt.
Daar heb je een universitaire scholing voor nodig, het is best matig geregeld in het onderwijs. Je bachelor houdt in dat je 1e-graads bevoegd bent, wat inhoudt dat je op het VMBO en het MBO mag les geven. Het afronden van een 2 jaar durende (HBO) master na je bachelor geeft je een 2e-graads bevoegdheid, waarna je op de bovenbouw van Havo, atheneum en het gymnasium mag doceren. Enerzijds lijkt me dit wel leuk, het heeft zeker zo zijn voordelen. Je kan wat minder oppervlakkig dialoog voeren en je vakkennis meer toepassen, daarnaast sta je ook niet voor klassen waar de algemene consensus is dat onze Koning zijn achternaam 'Alexander' is.
Toch merk ik dat de MBO-kindjes, om maar even ongemeend denigrerend te doen, een stuk oprechter en eerlijker zijn. Dit vaak omdat ze niet in staat zijn om vakkundig te liegen. Maar goed, dat terzijde. Verder vind ik het aandeel van goede educatie aan risicojongeren (vorige week is er nog een pistool gevonden in een kluisje en er moet altijd 1 docent per 8 leerlingen aanwezig zijn) een stuk rendabeler dan lesgeven aan kinderen die het ook zonder mijn inmenging prima zouden redden.
Plus, studeren is gewoon zaad, al mijn vrienden en kennissen die zijn al een jaartje of 1 / 2 afgestudeerd en die hebben nu gewoon stabiliteit. Iets dat ik ook wel wenselijk vind na al deze jaren.
 
team maatschappijleer docenten checking in
 
keihard schijten op de wc
FeelsGoodMan :yes:
 
Arme niet-westerse allochtoon die fittie had met buschauffeur en met veel pijn en moeite de bus kon inhalen met z'n 75 pk autotje om vervolgens boos uit te stappen en aan de verkeerde kant van de bus tegen de buschauffeur te schreeuwen.
 
Back
Naar boven