XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • mijn maatschappijleer docente was een feminist. maar dan zo'n ''feminist'' die vrouwen voortrok

    man man man
     
    heel het onderwijs is een linkse slangenkuil
    He's the right winged teacher education deserves. But not the one it needs right now. So they'll hunt him. Because he can take it. Because he's not our teacher. He's a silent guard, a watchful protector. A dark knight.
     
    spijbelde op de middelbare school voor 9 maanden en toen moest ik zonder pardon van school af,

    kut school
    Wat moet je ook met school, biceps jonge!!111
     
    mijn leraar techniek is opgepakt omdat hij pedo is :exactly:
     
    mijn leraar techniek is opgepakt omdat hij pedo is :exactly:
    Je mag ook niets meer tegenwoordig.

    hqdefault.jpg
     
    extreem-rechtse mensen zouden niet eens vrij rond mogen lopen, laat staan voor de klas staan. Kameraad Stalin had gelijk.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    extreem-rechtse mensen zouden niet eens vrij rond mogen lopen, laat staan voor de klas staan. Kameraad Stalin had gelijk.
    Alles wat extreem is zou niet voor een klas mogen staan:o. Idc buiten school, maar op school hoor je zo neutraal mogelijk te zijn vind ik.
     
    Alles wat extreem is zou niet voor een klas mogen staan:o. Idc buiten school, maar op school hoor je zo neutraal mogelijk te zijn vind ik.
    Wat de fuck heeft iemands politieke overtuiging met diens neiging naar subjectief lesgeven te maken?
     
    Back
    Naar boven