MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het 'to-do' lijstje van vandaag.. Eerst maar ff trainen :(

M'n droomvrouw heeft een nieuwe vriend. :(

Nee inderdaad want eiwitten geven genoeg energie voor iemand met zo'n fysiek.
sarcastisch natuurlijk
(daarbij zeggen de stats op deze manier, zonder bf%, niks..het is dat ik weet hoe hij eruit ziet)

was ook maar sarcastisch bedoeld hoor gezien zijn filmpje met 350 kg deadlift mevrouw

nvm

Laatst bewerkt:
gewoon normale tijd weg gaan joh doe ik ook was ook en half uurtje later niemand die het door heeft tenzij je moet inklokken natuurlijk

Heb zelf geen sleutel om af te sluiten, dus word gewoon half 6 aftaaien. Hoef niet te klokken, kantoorbaantje :)

Weightboy heeft de rhymebattle weer uitgesteld :mad:

Mijn vriend (die in Noorwegen woont) is voor een paar weken bij mij. Hij gaat natuurlijk ook veel met vrienden uit, maar vandaag zouden we een gezellig dagje maken.... en hij ligt nog steeds in bed. Niet wakker te krijgen.

Mijn vriend (die in Noorwegen woont) is voor een paar weken bij mij. Hij gaat natuurlijk ook veel met vrienden uit, maar vandaag zouden we een gezellig dagje maken.... en hij ligt nog steeds in bed. Niet wakker te krijgen.

Dit vraagt om een surprise blowjob :)

Vriend - meisje - Noorwegen.
Komt me iets erg bekends van voor, volgens mij door Hoody :roflol:

Laatst bewerkt:

Jij zat toch op drummen? Meid, ga dervoor! Of doe je hooggehakten schoenen weer aan, zodat je ''perrongeluk'' op hem kan vallen!

Vriend - meisje - Noorwegen.
Komt me iets erg bekends van voor, volgens mij door Hoody :roflol:

Hoody voelt zich weer helemaal vrouwelijk! hij kon met zn hoge gehakte schoenen in de bus blijven staan en heeft koffie gedronken met een super lieve jongen! en dan komt ook zijn vriendin uit noorwegen langs!
Kan niet beter! op en top vrouw :D

Hoody voelt zich weer helemaal vrouwelijk! hij kon met zn hoge gehakte schoenen in de bus blijven staan en heeft koffie gedronken met een super lieve jongen! en dan komt ook zijn vriendin uit noorwegen langs!
Kan niet beter! op en top vrouw :D

:roflol: Ben #1 fan van Viskeme!

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven