- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Had gelukkig toch geen honger.. de crash van de pwo viel wel zwaar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Had gelukkig toch geen honger.. de crash van de pwo viel wel zwaar![]()
nu lekker carbs eten dan 
Nee inderdaad want eiwitten geven genoeg energie voor iemand met zo'n fysiek.
(daarbij zeggen de stats op deze manier, zonder bf%, niks..het is dat ik weet hoe hij eruit ziet)sarcastisch natuurlijk
was ook maar sarcastisch bedoeld hoor gezien zijn filmpje met 350 kg deadlift mevrouw
gewoon normale tijd weg gaan joh doe ik ook was ook en half uurtje later niemand die het door heeft tenzij je moet inklokken natuurlijk

Mijn vriend (die in Noorwegen woont) is voor een paar weken bij mij. Hij gaat natuurlijk ook veel met vrienden uit, maar vandaag zouden we een gezellig dagje maken.... en hij ligt nog steeds in bed. Niet wakker te krijgen.

Mijn vriend (die in Noorwegen woont) is voor een paar weken bij mij. Hij gaat natuurlijk ook veel met vrienden uit, maar vandaag zouden we een gezellig dagje maken.... en hij ligt nog steeds in bed. Niet wakker te krijgen.
Vriend - meisje - Noorwegen.
Komt me iets erg bekends van voor, volgens mij door Hoody![]()

Hoody voelt zich weer helemaal vrouwelijk! hij kon met zn hoge gehakte schoenen in de bus blijven staan en heeft koffie gedronken met een super lieve jongen! en dan komt ook zijn vriendin uit noorwegen langs!
Kan niet beter! op en top vrouw![]()
Ben #1 fan van Viskeme!