MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

En nog een bad beardday er bovenop (had net een paar uren een mondmasker opgehad ervoor)

bad beardday:roflol:
maar een mondmasker mag toch helemaal niet met een baard omdat het dan niet goed afsluit?

ik moest mij in elk geval scheren (had toen ook nog maar 3 haren op mijn kin dus was niet zo erg) toen ik elke dag met zo'n ding op moest lopen.

bad beardday:roflol:
maar een mondmasker mag toch helemaal niet met een baard omdat het dan niet goed afsluit?

ik moest mij in elk geval scheren (had toen ook nog maar 3 haren op mijn kin dus was niet zo erg) toen ik elke dag met zo'n ding op moest lopen.

Zwijg stil, mijn baard is nog altijd niet terug gegroeid na mijn vorige ziekenhuis avonturen :(
Ik hoef het zelfs niet helemaal op te zetten omdat ik me kapot zweet in zo'n beschermhemdje, handschoenen en mondmasker op een steriele ziekenhuiskamer.

Nee, dat zijn de klassewagens: bmw, audi, mercedes die je toelachten ...

Was zo eens mee aan't rijden met een collega welke auto mechanica in avondschool gedaan had.
Zie ik naast de autostrade 4 meiden in panne staan naast een auto en hij maar toeteren erop en lachen...
Ik vraag: waarom stop je niet? 4 meiden ...
Hij: geen meiden gezien, maar 't was ne vw polo
Ja, hij rijdt met een audi ...

Eigenlijk moet ik ook even in het 'wat maakte vandaag jouw dag goed' topic reageren met: net op tijd van het linker rijvak op de pechstrook geraakt :roflol:

Altijd beter dan Italiaanse wagens :roflol:

Onze 2e rammelauto (jap) kwam niet door de apk, koste 500 eu dik een jaar geleden, 250 inruil :roflol:

Altijd beter dan Italiaanse wagens :roflol:
Oude misschien, nieuwe niks mis mee. Wij hebben jaren een Laguna station gehad en dat was een baas auto.

Tfw BMW 325i M-pakket.

• Like
Waarderingen: Obee
Onze 2e rammelauto (jap) kwam niet door de apk, koste 500 eu dik een jaar geleden, 250 inruil :roflol:

Oude misschien, nieuwe niks mis mee. Wij hebben jaren een Laguna station gehad en dat was een baas auto.

Renault Laguna? Dat is frans :o

Gewoon mooie italaanse Ferrari toch SKUUUUURRT

Renault Laguna? Dat is frans :o

Gewoon mooie italaanse Ferrari toch SKUUUUURRT
Goet opgelet, ik was jullie aan het testen ;)

emo.gif

Terug
Naar boven