MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (19 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • om de een of andere reden kan ik me echt dood ergeren aan mensen die kruidnoten pepernoten noemen :roflol: :o Als ik dat hoor moet ik er gewoon wat van zeggen :o

    Ik heb het zelfde alleen dan met mensen die pepernoten kruidnoten noemen
     
    om de een of andere reden kan ik me echt dood ergeren aan mensen die kruidnoten pepernoten noemen :roflol: :o Als ik dat hoor moet ik er gewoon wat van zeggen :o
    Wat is het verschil dan?
    Tot vorig jaar nog nooit gegeten :o
     
    lekker een dutje gedaan
     
    Wat is het verschil dan?
    Tot vorig jaar nog nooit gegeten :o

    een kruidnoot is rond, klein en hard. Beetje een peper achtige smaak inderdaad


    een pepernoot heeft een onregelmatige vorm, is groter en zacht. Heeft aan anijs smaak
     
    een kruidnood is rond, klein en hard. Beetje een peper achtige smaak inderdaad


    een pepernood heeft een onregelmatige vorm, is groter en zacht. Heeft aan anijs smaak
    Je ergeren aan mensen die het fout zeggen, maar dan wel nood ipv noot schrijven :roflol: Meaantje plz
     
    Je ergeren aan mensen die het fout zeggen, maar dan wel nood ipv noot schrijven :roflol: Meaantje plz

    :roflol: u wizzard. Maar ik erger me er vooral aan omdat op het label ook gewoon kruidnoot staat. WAAROM NOEMEN MENSEN HET DAN PEPERNOOT
     
    :roflol: u wizzard. Maar ik erger me er vooral aan omdat op het label ook gewoon kruidnoot staat. WAAROM NOEMEN MENSEN HET DAN PEPERNOOT

    leuk hoe jij meteen triggerred bent van het woord pepernoot.
    als je goed kijkt naar de link die ik stuurde staat er op het label pepernoot en geen kruidnoot. dus ik snap de ophef niet
     
    :roflol: u wizzard. Maar ik erger me er vooral aan omdat op het label ook gewoon kruidnoot staat. WAAROM NOEMEN MENSEN HET DAN PEPERNOOT
    Is wel zwaar verslavend. Vorig jaar waren er proevertjes bij de AH, meteen een zak meegenomen. Zak was dezelfde dag nog op :roflol:
     
    leuk hoe jij meteen triggerred bent van het woord pepernoot.
    als je goed kijkt naar de link die ik stuurde staat er op het label pepernoot en geen kruidnoot. dus ik snap de ophef niet

    ja dit is echt een van de dingen waar je mij oprecht mee kan triggeren. Ik weet niet waarom maar ik erger me hier echt dood aan :roflol: Die website doet het ook fout imo. Bij supermarkt heet het wel altijd kruidnoot.

    5a8485f4bca56b922941d0ff080636bb.jpg


    BEWIJS:

    chocolade-kruidnoten-540-540.png


    AHI_434d50303935373535_1_LowRes_JPG.jpg


    Kruidvat_kruidnoten_chocolade_mix_op_Grabbits.png


    321633.png

    en waarom mensen dit dan pepernoten noemen is mij volledig een raadsel.
     
    Back
    Naar boven