XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #112.801
ik had ook echt 6 site af moeten zoeken voordat ik er 1 vond die het het pepernoten noemde ipv kruidnoten:roflol:

• #112.802
en ik maar denken dat m'n dag goed was door chocolade pepernoten..

• Like
Waarderingen: mat
  • #112.803
truffel kruidnoten zijn helemaal verslavend:heart:, word er alleen snel misselijk van.

• #112.804
Het is allemaal altijd nog beter dan deze dingen. Ook gewoon niet de vetten erbij zitten omdat ze wel weten dat 20gr onverzadigd vet niet heel gezond is

bodyp[ep.JPG

• #112.805
Hopelijk voor Meaantje is er geen kruidnood of pepernood. Want dat kan ie geen kruidnoot of pepernoot eten.

• #112.807
haha @Zeenius geen kruidnoten voor jou :roflol:

asa.JPG

• #112.808
Dat ze laxerend kunnen werken is dan wel weer chill.. #vezels

• #112.815
Studentenhaver :heart:

• #112.817
:roflol: u wizzard. Maar ik erger me er vooral aan omdat op het label ook gewoon kruidnoot staat. WAAROM NOEMEN MENSEN HET DAN PEPERNOOT

Zag net deze [Link niet meer beschikbaar] in mijn stad. Alleen stond er overal pepernoot bij ipv kruidnoot. Was in eerste instantie confused, maar op de website hebben ze het wel goed neergezet. Verkoopt denk ik beter... lol

Iemand zure matten kruidnoten? ???

• #112.818
Zag net deze [Link niet meer beschikbaar] in mijn stad. Alleen stond er overal pepernoot bij ipv kruidnoot. Was in eerste instantie confused, maar op de website hebben ze het wel goed neergezet. Verkoopt denk ik beter... lol

Iemand zure matten kruidnoten? ???

@TheWasp

• #112.819
Nwe mobiel en nieuw nummer:woot:

Terug
Naar boven