MuscleMeat

Sweet dreams foto dump plek

mia = missing in action

• Topic Starter Topic Starter
Update 3 november
Het was hoog tijd om weer even nieuwe foto's te maken en ik ben aangenaam verrast met het resultaat!:dance: Je begint de lijnen in m'n benen te zien of nouja je ziet duidelijk halverwege spieren en ook mijn rug is dankzij het klimmen erg verbeterd!
IMG_3715.JPG

IMG_3717.JPG

Motiveert me weer om door te gaan! Ik was bang dat ik massa was verloren door m'n lage intake maar dat valt wel mee. Alleen m'n armen zijn dunner geworden volgens mij, al kan dat ook aan de foto liggen (de blik zegt alles haha). M'n buik blijft ook een beetje achter, ik voel wel dat er vet weg is, maar het is nog verreweg van gedefinieerde abs helaas. Maar ik mag niet klagen(:
IMG_3710.JPG

@lloydatoni wanneer kom jij met zulke fotos in je log? :(

Stel je voor wat je hiervan kunt maken als je ook met gewichten traint ....

Dit inderdaad, alhoewel ze buik wel intrekt (haar TVA is aangespannen, te zien aan ribben er vlak boven).

Fucking insane lat insertions btw ik ben legit jaloers. Biceps insertions lijken wel luimarco level maar je kunt niet alles hebben.

shitty biceps insertions:
EdP91Jk.jpg

luimarco:
HUTgHY2.jpg

maxresdefault.jpg

Sage-Northcutt-1.jpg

god tier biceps insertions (zolang je geen show doet want dan is flexen moeilijker --> minder peak):
eZfjENx.jpg

Dit inderdaad, alhoewel ze buik wel intrekt (haar TVA is aangespannen, te zien aan ribben er vlak boven).

Fucking insane lat insertions btw ik ben legit jaloers. Biceps insertions lijken wel luimarco level maar je kunt niet alles hebben.

shitty biceps insertions:
EdP91Jk.jpg

luimarco:
HUTgHY2.jpg

maxresdefault.jpg

Sage-Northcutt-1.jpg

god tier biceps insertions (zolang je geen show doet want dan is flexen moeilijker --> minder peak):
eZfjENx.jpg

Wist niet dat Jeff Seid en Sage Northcut net zulke kut aanhechtingen als mij hebben. Geeft weer wat hoop :$

Wist niet dat Jeff Seid en Sage Northcut net zulke kut aanhechtingen als mij hebben. Geeft weer wat hoop :$

Jeff Seid heeft echt fucked up biceps, daarom zie je hem altijd in van die specifieke poses waar het niet uitkomt of waar tie z'n linker alleen showt (die gap is iets kleiner):

hqdefault.jpg

how_tall_is_he_by_muscle_biceps-d910ryt.jpg

Oksels geschoren :woot:

• Topic Starter Topic Starter

Mm sportschool blijft idd ideaal, ook al wil ik meer bergetappes doen met fietsen (naja zo ver er bergen zijn bij Haarlem, wel een enorme heuvel met zo'n 30 meter hoogteverschil, 10% ) en klimmen is voor mijn armen (je kunt ook pull-ups etc daar oefenen). Dus hopelijk kom ik daar ook een eind mee haha.

Mag ik ook nog een uitleg voor al deze termen:D Lat insertions, TVA wut? Dat biceps gebeuren snap ik nu, die zijn idd niet ideaal bij mij. Al zijn m'n biceps nu überhaupt nog amper te zien dus doet dan er dan ook niet zo toe haha

Mm sportschool blijft idd ideaal, ook al wil ik meer bergetappes doen met fietsen (naja zo ver er bergen zijn bij Haarlem, wel een enorme heuvel met zo'n 30 meter hoogteverschil, 10% ) en klimmen is voor mijn armen (je kunt ook pull-ups etc daar oefenen). Dus hopelijk kom ik daar ook een eind mee haha.

Mag ik ook nog een uitleg voor al deze termen:D Lat insertions, TVA wut? Dat biceps gebeuren snap ik nu, die zijn idd niet ideaal bij mij. Al zijn m'n biceps nu überhaupt nog amper te zien dus doet dan er dan ook niet zo toe haha

high lats vs. low lats:

8lZRQPx.jpg

verduidelijking:

DHd5LgK.jpg

uit Fred Delavier z'n boek 'guide des mouvements de musculation':

20140715_194956.jpg

Hier een voorbeeld van 'slechte' lat insertions, deze eindigen heel hoog en is overal het algemeen niet esthetisch t.o.v. lage lat insertions:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hier nog een voorbeeld van iets-hoger-dan-gemiddeld:

4L6KwQT.jpg

Die eerste twee foto's zijn mooi getekend

Terug
Naar boven