- Waardering
- 156
toevallig zing ik ook nog ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toevallig zing ik ook nog ja
Je begint de lijnen in m'n benen te zien of nouja je ziet duidelijk halverwege spieren en ook mijn rug is dankzij het klimmen erg verbeterd!
Ben niet zo mosselig als @sweetdreamss@lloydatoni wanneer kom jij met zulke fotos in je log?![]()
Dit! Deadliften en squattenStel je voor wat je hiervan kunt maken als je ook met gewichten traint ....
Stel je voor wat je hiervan kunt maken als je ook met gewichten traint ....
Dit inderdaad, alhoewel ze buik wel intrekt (haar TVA is aangespannen, te zien aan ribben er vlak boven).
Fucking insane lat insertions btw ik ben legit jaloers. Biceps insertions lijken wel luimarco level maar je kunt niet alles hebben.
shitty biceps insertions:
![]()
luimarco:
![]()
![]()
![]()
god tier biceps insertions (zolang je geen show doet want dan is flexen moeilijker --> minder peak):
![]()
Wist niet dat Jeff Seid en Sage Northcut net zulke kut aanhechtingen als mij hebben. Geeft weer wat hoop :$
Stel je voor wat je hiervan kunt maken als je ook met gewichten traint ....
Dit inderdaad, alhoewel ze buik wel intrekt (haar TVA is aangespannen, te zien aan ribben er vlak boven).
Fucking insane lat insertions btw ik ben legit jaloers. Biceps insertions lijken wel luimarco level maar je kunt niet alles hebben.
Lat insertions, TVA wut? Dat biceps gebeuren snap ik nu, die zijn idd niet ideaal bij mij. Al zijn m'n biceps nu überhaupt nog amper te zien dus doet dan er dan ook niet zo toe hahaMm sportschool blijft idd ideaal, ook al wil ik meer bergetappes doen met fietsen (naja zo ver er bergen zijn bij Haarlem, wel een enorme heuvel met zo'n 30 meter hoogteverschil, 10% ) en klimmen is voor mijn armen (je kunt ook pull-ups etc daar oefenen). Dus hopelijk kom ik daar ook een eind mee haha.
Mag ik ook nog een uitleg voor al deze termenLat insertions, TVA wut? Dat biceps gebeuren snap ik nu, die zijn idd niet ideaal bij mij. Al zijn m'n biceps nu überhaupt nog amper te zien dus doet dan er dan ook niet zo toe haha
Zitten hele toffe plaatjes bij, komen er ook een hoop bekend voor. Die verschillen in abs/biceps zijn ook mooi te zien.