AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Keiharde pr's gezet :o

Dat een gast in de gym zei dat ik zo gegroeid was en of ik veel shakies dronk :roflol:

AAAWWW YEAAAAA

De lekkere training

biceps jwz

maandag door me rug gegaan met dl, gelukkig vandaag weinig last van met trainen. :D

Als je echt door je rug was gegaan had je vandaag niet gelopen :p

neem van mij maar aan dat ik door me rug ben gegaan. Afgelopen dagen en vanochtend ook nauwelijks normaal kunnen lopen. Ik beweeg me onderrug wel telkens, dat hij niet vast komt te zitten oid. Helpt wel:)

Ik heb ook succes met mannen blijkbaar ...

Geen spier verrekt Waterpoloer? Zou wel erg bijzonder zijn als je door je rug bent gegaan deze maandag en vandaag alweer getraind hebt. :p

Chick 1 : Ben volgende week alleen thuis als je je verveeld mag je wel eens langskomen.
Chick 2 : Try's to get attention the whole time.
Chick 3 : Heb ik al een paar keer gezien en nu keek ze wel heel verleidelijk terwijl haar collega Rauwtch riep als ik voorbij liep.
Chick 4 : Zeer shy maar toch te krijgen..

Man i LOVE GIRLS ! en het beste is dat ze allemaal 3-4 jaar ouder zijn dan mij en ****in lekker zijn..

Nu nog super training gehad, en geilen op adertjes die er nu duidelijk doorkomen enzo

coolstarrybra.jpg

Chick 1 : Ben volgende week alleen thuis als je je verveeld mag je wel eens langskomen. (gewoon om me te teasen maar is niets van plan :sad:)
Chick 2 : is een atention wh*re
Chick 3 : keek naar dat joch vlak achter me
Chick 4 : keurt me geen blik waardig

Man i LOVE GIRLS ! but they dont love me :(
Nu nog super training gehad, en geilen op adertjes die er nu duidelijk doorkomen enzo
fixed, wel een beetje op aarde blijven

Geen spier verrekt Waterpoloer? Zou wel erg bijzonder zijn als je door je rug bent gegaan deze maandag en vandaag alweer getraind hebt. :p

neem aan dat als je knoep, knoep in de rug hoort dat dat geen spiertje is:p mietjes zouden meteen niet meer gaan trainen:mad:
Dag daarna cardio gedaan voor een beetje goede bloeddoorstroming, wat hyperextenions etc. Vrijdag proberen te squaten, denk eigenlijk dat het morgen wel weg is, voel er op dit moment erg weinig van:)

Hoop gezeik op school vandaag, maar mijn rug/triceps training maakte mijn dag weer goed :D damn, wat een lekkere pomp :D

Terug
Naar boven