Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

tbagcool denkt dat elk wijf dat naar hem kijkt hem leuk vind :roflol:

Na een lange tijd eindelijk inzien dat het wijf waar ik bijna een relatie mee had echt een saai schijtwijf is. Hoe je soms zo dom kunt zijn om dat niet in te zien. :mad:

lekkere benen training achter de rug, feels good :cool:

vanaf nu is het cardio forever bij mij. vind ik het leuk? nope, maar het is wel goed.

Dear reader,

Please do me right now. On the kitchen table. In your bed. On the couch. Shoot, I'll even take the floor in front of the T.V. I don't care, I just need you to do me like I've never been done before.

Sincerely, your homework.

:roflol:

vanaf nu is het cardio forever bij mij. vind ik het leuk? nope, maar het is wel goed.

+1

ben pas begonnen met fietsen op hartslag, man dat had ik eerder moeten doen (nooit gedaan nog)

lekker uitwaaien en merk al dat het middeltje wat strakker wordt, en dat de broekriem weer bijna een gaatje strakker kan :)

Chick stuurt fofo's van haar door op msn omdat ze niet weet welk kleedje ze moet aan doen. Dus dat wilt eigelijk zeggen : :hornyna: Niet ?

Chick stuurt fofo's van haar door op msn omdat ze niet weet welk kleedje ze moet aan doen. Dus dat wilt eigelijk zeggen : :hornyna: Niet ?

Vraag naaktfoto's om haar figuur beter te kunnen beoordelen voor je kledingadvies?
Pics aansluitend hier posten, jwz.

Nog 2,5 uur en dan weekend:D

eten

Brace eindelijk van me been af na 6 weken, nu een elastische band er om voor nodige steun en vocht afname. Fysio erbij.. De gewichten komen steeds dichterbij! :D

Terug
Naar boven