AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Heel belachelijk. Me knieschijf is aan de rechterkant van me been terecht gekomen een goede.. Anderhalve maand terug, simpel omdat ik me fiets op slot wou doen. Maakt een stap en ging iets door de knietjes heen en pats..

De kniebanden hebben een flinke klap gemaakt maar gelukkig scheurde er niks.

Heel belachelijk. Me knieschijf is aan de rechterkant van me been terecht gekomen een goede.. Anderhalve maand terug, simpel omdat ik me fiets op slot wou doen. Maakt een stap en ging iets door de knietjes heen en pats..

De kniebanden hebben een flinke klap gemaakt maar gelukkig scheurde er niks.

dat klinkt echt ****ed up.... kan je nog wel deftig lower trainen?

lullige mannier om je knie kapot te maken

zeg dan op zijn minst dat je door de bossen fietste en iets hoorde, ging kijken en er een meisje werd verkracht door 5 man, je sloeg er 4 in mekaar maar die laatste wist met een knuppel tege je knie aan te slaan en rende weg, zo iets.

het is internet brah

Nou eigenlijk kon ik helemaal niks trainen heren, kleinste druk wat ik er op zette bracht dat gedonder daar beneden in beweging. Het blijkt dat ik er aanleg voor heb, ik zal er ook altijd een verhoogt risico mee blijven houden. Als het weer voorkomt is het wel tijd voor operatie zeiden ze. Dan maken ze de banden korter dus dat het geheel sterker staat maar dat zou dan weer betekenen dat ik een beperking met bewegen heb. Dat trekt me in iedergeval duidelijk.

En nee, ik ben niet iemand die van die dingen gaat verhullen haha. Een jonge vrouw en haar twee dochtertjes van rond een jaartje of 8 hielden me op de been toen het gebeurde haha. Naam ben ik vergeten, heb ook geen pics sorry.

dat is echt wel redelijk k*t dat je door zoiets niet meer in staat bent om echt hard te trainen.... nja succes ermee :)

jah succes er mee, heb je trouwens pics van die jonge vrouw?

Nee jammer genoeg geen pics, ik was je trouwens al voor in me vorige post. ;)

Bedankt heren, we zullen zien hoe het zich zal ontwikkelen. Tijd voor een maaltijd en alvast goed weekend.

oh ik stopte met lezen na jonge vrouw, lees nu verder.
... .... ...
ik lees iets over dochtertjes, heb je daar pics van?
niet voor mij maar voor tymen ;)

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

If-today-is-Friday-Which-seat-can-I-take_large.jpg

:D Morgen nieuwe tattoo, finally.

Ik wil ook een tattoo.
Een hele mooie.
Van een draak.

Morgen Fibo 2011 !!

Moet er al binnen 6uur uit :(

ow sorry peanut nu lees ik het

@ bobbin: je bent gay

Jay cutler reageerde op mijn tweet :)

Terug
Naar boven