Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #114.483
dog-balls-on-iphone.jpg
Ik geef 2 punten ipv 1 dus dat zou ik niet doen :D
Hoeveel punten kan je sparen voor een weekban. Bijgevoegd mijn telefoonwarmer.

• Like
Waarderingen: mat
  • #114.484
  • #114.485
Primark lekker goedkoop shirtjes scoren.

• #114.487
Nog nooit iets gehaald, maar hoor altijd dat met name de kwaliteit van de shirtjes echt bagger is.

Natuurlijk niet de beste kwaliteit maar wat wil je. Shirtjes kosten 8 / 10 €. Heb vorig jaar 1 shirtje gekocht en de print staat er nog gewoon op. Het is ook meer gewoon even voor de zomer paar extra shirtjes.

• #114.489
Morgen eindelijk paar dagen vrij.

• #114.490
Een leraar die niet weet dat je foto's heb van het tentamen van vorig jaar... en dezelfde weer geeft :D

• #114.491
  • #114.492
ac6b2742_BlurImage_14_6_2017_4_34_6.png.png

• Like
Waarderingen: mat
  • #114.497
Stevige pull (incl deadlift) training (rug+biceps mag je niet meer zeggen) en nu nasi met 5 gebakken eieren. Broing out on the couch. Ook al 2 dagen uitstekend geslapen. Moet niet gekker worden...

Laatst bewerkt:
  • #114.498
Anderhalf jaar geleden boete gekregen voor parkeren in een groenstrook. Of ik ff €97 wil aftikken.

In bezwaar gegaan want het was een berm en dus geen groenstrook. Bezwaar afgewezen. Boete verhoogd tot €207 (hoe dan, mag helemaal niet want bezwaar ingediend).

Weer in bezwaar gegaan, ditmaal op uitspraak van de OvJ.

Maand geleden gedagvaard. Mooi, kom maar op. Vandaag moeten verschijnen voor de rechter op Parnassusweg (rechtbank Amsterdam-Zuid).

Pleidooi gehouden, standpunten goed onderbouwd met feiten (verwezen naar de algemene plaatselijke verordeningen van gemeente Amstelveen), shitload aan foto's erbij, geen speld tussen te krijgen.

Openbaar aanklager komt haten met kansloze argumenten zoals "dit is geen berm maar een groenstrook, dit is algemeen bekend", waarop de rechter haar al scheve ogen gaf.

De uitspraak van de rechter: het is inderdaad overduidelijk geen groenstrook maar een berm. Boete ingetrokken.

RECHTVAARDIGHEID BITCHES!
Fight the power:cool:

Krijg binnenkort de uitspraak toegestuurd, zal m dan wel uploaden.

• #114.499
Anderhalf jaar geleden boete gekregen voor parkeren in een groenstrook. Of ik ff €97 wil aftikken.

In bezwaar gegaan want het was een berm en dus geen groenstrook. Bezwaar afgewezen. Boete verhoogd tot €207 (hoe dan, mag helemaal niet want bezwaar ingediend).

Weer in bezwaar gegaan, ditmaal op uitspraak van de OvJ.

Maand geleden gedagvaard. Mooi, kom maar op. Vandaag moeten verschijnen voor de rechter op Parnassusweg (rechtbank Amsterdam-Zuid).

Pleidooi gehouden, standpunten goed onderbouwd met feiten (verwezen naar de algemene plaatselijke verordeningen van gemeente Amstelveen), shitload aan foto's erbij, geen speld tussen te krijgen.

Openbaar aanklager komt haten met kansloze argumenten zoals "dit is geen berm maar een groenstrook, dit is algemeen bekend", waarop de rechter haar al scheve ogen gaf.

De uitspraak van de rechter: het is inderdaad overduidelijk geen groenstrook maar een berm. Boete ingetrokken.

RECHTVAARDIGHEID BITCHES!
Fight the power:cool:

Krijg binnenkort de uitspraak toegestuurd, zal m dan wel uploaden.
En al die tijd en energie heeft je niet meer dan €97 gekost?

Terug
Naar boven