- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik val ze al lastig op Facebook. En als dat niet werkt neem ik contact op met de administrateur.
Bel gewoon, niet zo p*ssy doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik val ze al lastig op Facebook. En als dat niet werkt neem ik contact op met de administrateur.

Ik heb geen leven.
Hoeveel punten kan je sparen voor een weekban. Bijgevoegd mijn telefoonwarmer.
5Hoeveel punten kan je sparen voor een weekban. Bijgevoegd mijn telefoonwarmer.![]()
Nog nooit iets gehaald, maar hoor altijd dat met name de kwaliteit van de shirtjes echt bagger is.
Nog nooit iets gehaald, maar hoor altijd dat met name de kwaliteit van de shirtjes echt bagger is.
Pics?Een leraar die niet weet dat je foto's heb van het tentamen van vorig jaar... en dezelfde weer geeft![]()
Nu krijg je natuurlijk ook allemaal copycats.

En al die tijd en energie heeft je niet meer dan €97 gekost?Anderhalf jaar geleden boete gekregen voor parkeren in een groenstrook. Of ik ff €97 wil aftikken.
In bezwaar gegaan want het was een berm en dus geen groenstrook. Bezwaar afgewezen. Boete verhoogd tot €207 (hoe dan, mag helemaal niet want bezwaar ingediend).
Weer in bezwaar gegaan, ditmaal op uitspraak van de OvJ.
Maand geleden gedagvaard. Mooi, kom maar op. Vandaag moeten verschijnen voor de rechter op Parnassusweg (rechtbank Amsterdam-Zuid).
Pleidooi gehouden, standpunten goed onderbouwd met feiten (verwezen naar de algemene plaatselijke verordeningen van gemeente Amstelveen), shitload aan foto's erbij, geen speld tussen te krijgen.
Openbaar aanklager komt haten met kansloze argumenten zoals "dit is geen berm maar een groenstrook, dit is algemeen bekend", waarop de rechter haar al scheve ogen gaf.
De uitspraak van de rechter: het is inderdaad overduidelijk geen groenstrook maar een berm. Boete ingetrokken.
RECHTVAARDIGHEID BITCHES!
Fight the power
Krijg binnenkort de uitspraak toegestuurd, zal m dan wel uploaden.
En al die tijd en energie heeft je niet meer dan €97 gekost?