Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #114.501
Voor de 2e x gratis witte monster bij jumbo gekregen. Ze zijn in de aanbieding (99cent) maar de zelfscan gaf 1.17€ aan. 3 gratis blikkies.

• #114.502
Na jarenlang vast te zitten op 110kg push press op een barbell vandaag eindelijk nog eens een PR gezet van 117,5kg, met over :superman:

• #114.503
Zit nu al een gozer halve liters weg te tikken op het station. :klink:

• #114.506
Anderhalf jaar geleden boete gekregen voor parkeren in een groenstrook. Of ik ff €97 wil aftikken.

Ik had ook 1.5 jaar geleden een boete gekregen, dacht dat die een grap maakte. Heeft die vieze parasiet hem pas na meer dan een jaar ingevoerd :o

2 euro extra administratie kostten ook

2irllps.png

• Like
Waarderingen: mat
  • #114.508
Na een half jaar eindelijk van mijn medicijnen af. All natty now, feels good

• #114.509
Goed nieuws; vandaag nog eens in de sportschool getraind, full body, om eens te kijken hoe het staat met de conditie en kapotte schouder en het gaat heel goed; Ook het overtollige vet smelt als sneeuw voor de zon. Dacht dat het met uder worden veel slechter zou gaan, het heropstarten.

• #114.512
Voor het eerst sushi all u can eet. 5e ronde nu. Zonder rijst :p

• #114.514
  • #114.516
10 bier

• #114.518
niet kunnen slapen... nadenken over werk. uit bed gaan. oplossing bouwen. :D gelukkig is het maandag technisch weer, dus lekker compenseren

Maar toch even gestopt. Eigenlijk ook best dom om nog ff tot 5 uur door te werken voor iemand met ernstige. Wel heerlijk rustig zo moet de vrouw snurken en ik op de logeerkamer

Laatst bewerkt:
  • #114.519
niet kunnen slapen... nadenken over werk. uit bed gaan. oplossing bouwen. :D gelukkig is het maandag technisch weer, dus lekker compenseren

Maar toch even gestopt. Eigenlijk ook best dom om nog ff tot 5 uur door te werken voor iemand met ernstige. Wel heerlijk rustig zo moet de vrouw snurken en ik op de logeerkamer

Hoop dat je oplossing beter is dan je zinsopbouw.

• #114.520
Haha, ja die blijkt best aardig! Een hardnekkig probleem in een fundamenteel stukje software. Uiteindelijk toch tot 5 uur doorgewerkt, even kort geslapen en om 7 uur weer verder gegaan.
Voel al ruimte voor veren in mn anus ontstaan.

De zinsopbouw was inderdaad aardig fubar, maar ik was in een programmers high, met een beetje hulp van een mooie fles Barolo :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven