AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Begin van dit jaar nog onzeker 24 uur contract, inmiddels onbepaalde tijd geworden, interne opleiding er bij, net te horen gekregen dat het verghoogd is naar 30 uur en deze maand ook 30% omhoog in loon.


    Gains.

    nice man, Gefeliciteerd.

    maar 30uur G4P is wel veel man
     
    Ik mag misschien soms overkomen als een rare draak...ik weet ook niet meer precies hoe mij dit is gelukt, maar alle studiepunten zijn binnen geharkt en vanaf vandaag is het toch echt Kardemompeul MSc. :klink:
    Slimme draak!
     
    Ik mag misschien soms overkomen als een rare draak...ik weet ook niet meer precies hoe mij dit is gelukt, maar alle studiepunten zijn binnen geharkt en vanaf vandaag is het toch echt Kardemompeul MSc. :klink:
    Gefeliciteerd!

    Hoogachtend,
    P. Bond, MSc
     
    Ik mag misschien soms overkomen als een rare draak...ik weet ook niet meer precies hoe mij dit is gelukt, maar alle studiepunten zijn binnen geharkt en vanaf vandaag is het toch echt Kardemompeul MSc. :klink:

    Jij ook gefeliciteerd. Leuk, die studiejaren. Maar ook leuk als het afgelopen is.
     
    Ik mag misschien soms overkomen als een rare draak...ik weet ook niet meer precies hoe mij dit is gelukt, maar alle studiepunten zijn binnen geharkt en vanaf vandaag is het toch echt Kardemompeul MSc. :klink:
    Ik dacht trouwens dat jij vrijetijdskunde deed? :roflol:

    Of is dat tegenwoordig ook MSc?
     
    Slimme draak!
    Dat blijkt maar weer inderdaad!:D Thanks!:)

    Gefeliciteerd!

    Hoogachtend,
    P. Bond, MSc
    Danku danku!:)

    Jij ook gefeliciteerd. Leuk, die studiejaren. Maar ook leuk als het afgelopen is.
    True, toch voelt 't nog wat gek:o

    Ik dacht trouwens dat jij vrijetijdskunde deed? :roflol:

    Of is dat tegenwoordig ook MSc?
    Eigenlijk heb je nog gelijk ook met je vrijetijdskunde whaha. Het was namelijk een master communicatiewetenschappen :p
     
    Ik ook niet. Alleen cocaïne en de albums van Nick & Simon.
    Cocaine, zodat je je master wel moet afronden om je verslaving te kunnen blijven onderhouden!
     
    Epic move, Facebook

    1.PNG
     
    Van dat beetje geld van de stufi kocht ik echter geen lekkere vis langs de Volendammer dijk.

    Je kocht dus alleen vieze/middelmatige vis langs de Volendammer dijk ? Of hoe moet ik dit interpreteren.
     
    Vandaag in diverse supersets getraind en gemerkt dat ik weer een beetje sterker ben geworden. Me een ongeluk gezweet, maar dat was wel lekker. :)
     
    Back
    Naar boven