Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #114.661
Aas heb je nodig om te vissen, zo kom je dan weer uit bij kinderloze milfs. Makkelijk toch.
Dikke tiete & dikke piete nooit meer werken... ofzoiets! Sorry ik ben dronken heb net een half biertje uit want ik ben vandaag uit keto! :)

• #114.662
Rayban.jpg
Fatte lolz! :)

• #114.666
Gast, ik ga zo nuchter mogelijk typen, maar eerlijk gezegd ziet dat er fcking zielig en smerig uit vergeleken met mijn maaltijd. en ik ben gewoon honderd procent serieus. Sorry dat wij geen shit koken uit blik. Je bent een Fuking grap gast en ik ben dood fucking serieus. Krijg een echte familie die goed eten kookt, bier drinkt en wijn en wijnkoelers en een goede Fuking tijd heeft, en een miljoen euro huis op het strand, ik ben serieus .. post nooit meer die Fuking armoede meal van je op deze forums ooit fuk bro, en met bro bedoel ik nooit mijn bro, fuking phaggot.

• #114.667
Gast, ik ga zo nuchter mogelijk typen, maar eerlijk gezegd ziet dat er fcking zielig en smerig uit vergeleken met mijn maaltijd. en ik ben gewoon honderd procent serieus. Sorry dat wij geen shit koken uit blik. Je bent een Fuking grap gast en ik ben dood fucking serieus. Krijg een echte familie die goed eten kookt, bier drinkt en wijn en wijnkoelers en een goede Fuking tijd heeft, en een miljoen euro huis op het strand, ik ben serieus .. post nooit meer die Fuking armoede meal van je op deze forums ooit fuk bro, en met bro bedoel ik nooit mijn bro, fuking phaggot.
NoHomo love, begrijp het maar eens xD

• #114.668

Goed verhaal lekker kort ook.

• #114.670
Gasten vragen de stoepkrijtjes om buiten wat te tekenen. Na een halfuurtje overal p**mels.

• #114.672
Overgebleven pilaf van gisteren straks in de pauze op eten. @Galen :).

• #114.673
2 nonnen komen voorbij de vismijn...
"de mijn stinkt"
"de mijne ook"
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter: "Ik zie het al, uit de kom".
Ba dum tss
Niveau op een zondagochtend op de camping van een festival, dit was een van de hoogstaande moppen

• #114.674
  • #114.675
Gisteren een huis gaan bezichtigen met mogelijkheden voor een mooie homegym en met een grote tuin, vandaag lening nog eens bespreken en kijken of we een afspraak krijgen met de keurder/schatter, zou echt nice zijn als dit doorgaat...

• #114.676
Dreams come true ;)

• #114.677
Gisteren een huis gaan bezichtigen met mogelijkheden voor een mooie homegym en met een grote tuin, vandaag lening nog eens bespreken en kijken of we een afspraak krijgen met de keurder/schatter, zou echt nice zijn als dit doorgaat...
Supertol for dich! Mit dicken lolz!

Terug
Naar boven