Seth Carnett
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 125
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 18%
£ Tlicht gelukkig niet op je lever!Toevallig dat je dit zegt want in min droom vannacht was ik er al ingetrokken![]()
Cling!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
£ Tlicht gelukkig niet op je lever!Toevallig dat je dit zegt want in min droom vannacht was ik er al ingetrokken![]()
Cling!Nu nog geluidsdicht isoleren UAHHH!!Toevallig dat je dit zegt want in min droom vannacht was ik er al ingetrokken![]()
Whut ?
Nu de meisjes nog wat bloemetjes en bijtjes errond tekenen en het prentje is compleet.

Arme nieuwe buren, die gaan nog wat meemaken

Dat je erin getrokken bent.

Mss zijn die 2x zo prettig

Gisteren hoorde ik aan 1 kant iig al lawaaierige, spelende kinderen, aan de andere kant leven oudere mensen.
Zie je wel plezier van alle kanten. xDGisteren hoorde ik aan 1 kant iig al lawaaierige, spelende kinderen, aan de andere kant leven oudere mensen.
Voor de rest is het een heel rustige omgeving met amper verkeer en maar een paar huisjes in de straat

Gewoon heel DBB uitnodigen op die BBQEen keer een strongman BBQ in je nieuwe tuin doen en op het straat wat met banden flippen... dan krijg je nooit nog klachten
Een lokale moto club helpt ook wel
We brengen zelf wel vlees meeCollega vroeg waarom m'n gezicht vol krijt hing.

xD, erg betrokken bij de kinderen, je bent zelf nog been beetje kinds?
De HARDE waarheid zit hem in de cumments.
xD, erg betrokken bij de kinderen, je bent zelf nog been beetje kinds?