Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Klopt, ik heb onlangs in een winkel verschillende weegschalen getest en ze gaven allemaal iets anders aan.

    Op de beginnerswedstrijd (deze met name) en SBD woog ik lichter dan ik had verwacht
    Hopen dat het niet een keer de andere kant uitslaat wanneer ik denk 71.7 oid te wegen in de -72 klasse :o
     
    Klopt, ik heb onlangs in een winkel verschillende weegschalen getest en ze gaven allemaal iets anders aan.

    True dat, die van ons ook als je verder naar voren staat ben je opeens stuk zwaarder :o

    Gewoon in principe maakt het niet uit dat ze onderling iets anders weergeven, zolang ze een consequente afwijking hebben kun je ieder geval je progressie zien...
     
    Op de beginnerswedstrijd (deze met name) en SBD woog ik lichter dan ik had verwacht
    Hopen dat het niet een keer de andere kant uitslaat wanneer ik denk 71.7 oid te wegen in de -72 klasse :o

    :roflol: dus als ik 5 kilo afval kan ik met de vrouwen mee doen

    Feelsbadman
     
    True dat, die van ons ook als je verder naar voren staat ben je opeens stuk zwaarder :o

    Gewoon in principe maakt het niet uit dat ze onderling iets anders weergeven, zolang ze een consequente afwijking hebben kun je ieder geval je progressie zien...

    Voor de progressie maakt het inderdaad geen reet uit. Maar voor een wedstrijd dan weer wel...

    :roflol: dus als ik 5 kilo afval kan ik met de vrouwen mee doen

    Feelsbadman

    Zijn nog meer gewichtklasses hierboven; de -84 en 84+ :P
     
    Wedstrijdweegschaal valt bijna altijd iets lichter uit, ken wel wat lifters die speciaal voor PL een huisartsweegschaal hebben gekocht. Zo kom je niet voor verassingen te staan op de meet.
     
    Voor de progressie maakt het inderdaad geen reet uit. Maar voor een wedstrijd dan weer wel...



    Zijn nog meer gewichtklasses hierboven; de -84 en 84+ :P

    The sad part is dat je niet eens hoeft af te vallen :(

    Meest trieste is dat ik niet eens met een bepaalde klasse van vrouwen mee mag doen (84+) :sad:
     
    Weegschalen die claimen je vetpercentage te kunnen meten nooit ernstig nemen.
    Daarvoor koop je toch ook geen weegschaal? Hij meet overigens wel consequent je vetpercentage wat een leuke variabele is om mee te nemen tijdens je cut.
     
    Daarvoor koop je toch ook geen weegschaal? Hij meet overigens wel consequent je vetpercentage wat een leuke variabele is om mee te nemen tijdens je cut.
    Zo een weegschaal kan je vetpercentage niet meten. Toch niet op correcte wijze. Er zijn genoeg reviews daaromtrent. Want ze werken via het principe van elektrische geleiding en dat wordt door veel te veel factoren beïnvloed.
     
    Zo een weegschaal kan je vetpercentage niet meten. Toch niet op correcte wijze. Er zijn genoeg reviews daaromtrent. Want ze werken via het principe van elektrische geleiding en dat wordt door veel te veel factoren beïnvloed.
    Hij meet bij mij zeker zo'n 5-6 procenten te laag. Maar sinds ik hem heb (2 weken) heb ik nog geen 0,5% marge gezien. En dat terwijl ik op onderhoud eet.

    Dus zoals ik zeg, gewoon een leuke variabele om mee te nemen. Dropt hij over tijd, prima.
     
    DF9_E2_FF6_4_E03_4_BA1_A3_D1_D5_E4965527_D1.jpg


    Als we de politie mogen geloven zou dit genoeg zijn om het hele politie bureau en de wijde omgeving op te blazen :roflol:

    Disclaimer: niet mijn vuurwerk en niet voor verkoop
     
    Hij meet bij mij zeker zo'n 5-6 procenten te laag. Maar sinds ik hem heb (2 weken) heb ik nog geen 0,5% marge gezien. En dat terwijl ik op onderhoud eet.

    Dus zoals ik zeg, gewoon een leuke variabele om mee te nemen. Dropt hij over tijd, prima.

    Bij mij gaf zo'n ding juist veel te hoog aan, 19% toen ik ong het zelfde was als mijn avatar.
     
    Back
    Naar boven