MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
Jaar rijverbod voor ‘grootverdiener’ die zigzagt in file
Een bestuurder die op de E17 in Wetteren tussen de file laveerde, is bij verstek veroordeeld. De politierechter in Dendermonde legde hem een boete van 3.000 euro en een jaar rijverbod op. Bovendien moet hij opnieuw slagen in alle examens.

De man zigzagde tussen de wagens en reed ook op de pechstrook. Toen de politie hem staande hield, zei hij dat hij er zich niks van aantrok omdat hij toch 20.000 euro verdiende per maand.

“Als het hem toch niets uitmaakt, zullen we hem een mooie straf opleggen”, zei politierechter D’hondt. De man moet zich ook bij een dokter aanbieden om te kijken of hij nog rijgeschikt is. De uitspraak daarover volgt in maart volgend jaar. (KBD)

:roflol:

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Jaar rijverbod voor ‘grootverdiener’ die zigzagt in file
Een bestuurder die op de E17 in Wetteren tussen de file laveerde, is bij verstek veroordeeld. De politierechter in Dendermonde legde hem een boete van 3.000 euro en een jaar rijverbod op. Bovendien moet hij opnieuw slagen in alle examens.

De man zigzagde tussen de wagens en reed ook op de pechstrook. Toen de politie hem staande hield, zei hij dat hij er zich niks van aantrok omdat hij toch 20.000 euro verdiende per maand.

“Als het hem toch niets uitmaakt, zullen we hem een mooie straf opleggen”, zei politierechter D’hondt. De man moet zich ook bij een dokter aanbieden om te kijken of hij nog rijgeschikt is. De uitspraak daarover volgt in maart volgend jaar. (KBD)

:roflol:

Zyzyzyi jij weer?

Carloz

Altijd aan het cutten, iedere dag is een cheatday
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
12 mei 2009
Maar het was niet zijn schuld en popo aan de deur :D

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Zyzyzyi jij weer?

Hij is bij verstek veroordeeld dus kan best dat ik wat gemist heb :roflol: :trollface:

Wel forse straf voor bij een file, je rijdt dan toch langzaam.

Ben overigens wel benieuwd wat een hoger gerechtshof hier van gaat zeggen, je mag niet aan de hand van iemands inkomsten bepalen dat zijn/haar straf hoger/lager wordt dan van een ander. Nouja misschien wel hogere boetes opleggen, maar een rijverbod omdat iemand veel geld verdiend lijkt me juridisch niet echt correct.

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Wat een kuttitel ook :roflol:. Grootverdiener :roflol: u mirin strontjournalist met je 2 nikkels per maand. Wie zou niet opscheppen met zijn 20k/maand :roflol:.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
je mag niet aan de hand van iemands inkomsten bepalen dat zijn/haar straf hoger/lager wordt danvan een ander. Nouja misschien wel hogere boetes opleggen
Zeker weten dat dat wordt gedaan bij boetes. Dan wordt gekeken naar wat voor auto je rijdt etc.
Wie zou niet opscheppen met zijn 20k/maand :roflol:.
Volgens mij ben je eerder een uitzondering wanneer je dat wel doet. Opscheppen over wat je binnenharkt is niet sjiek. Mensen met hogere inkomens hoor ik nauwelijks over geld, indien wel dan is het meer in de zin of men het het waard vindt om de prijs ervoor te betalen.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Zeker weten dat dat wordt gedaan bij boetes. Dan wordt gekeken naar wat voor auto je rijdt etc.

Volgens mij ben je eerder een uitzondering wanneer je dat wel doet. Opscheppen over wat je binnenharkt is niet sjiek. Mensen met hogere inkomens hoor ik nooit over geld.

Klopt maar dan kijk je naar financiële draagkracht en niet naar ‘hij heeft genoeg geld dus dan maar rijverbod’. Lijkt me niet dat zoiets stand houdt bij een hoger gerechtshof

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Klopt maar dan kijk je naar financiële draagkracht
Dat is nog steeds vreemd imo. Dus iemand met een laag inkomen kan precies dezelfde actie uitvoeren en een lagere straf/boete krijgen dan iemand die tonnen of miljoenen krijgt. Als dat zo rechtvaardig is waarom dan geen boete systeem naar Zwitsers model invoeren, dat gaat echt op basis van inkomsten en niet op basis van losse pols van de OvJ.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Dat is nog steeds vreemd imo. Dus iemand met een laag inkomen kan precies dezelfde actie uitvoeren en een lagere straf/boete krijgen dan iemand die tonnen of miljoenen krijgt. Als dat zo rechtvaardig is waarom dan geen boete systeem naar Zwitsers model invoeren.

Mwoah straf moet wel in verhouding zijn, worden ook genoeg mensen de cel in gegooid omdat ze boetes niet kunnen betalen (hier in Nederland ieder geval)

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%

Volgens mij ben je eerder een uitzondering wanneer je dat wel doet. Opscheppen over wat je binnenharkt is niet sjiek. Mensen met hogere inkomens hoor ik nauwelijks over geld, indien wel dan is het meer in de zin of men het het waard vindt om de prijs ervoor te betalen.
Was sarcastische ondertoon hoor, meneer had waarschijnlijk teveel gezopen. Hoe dan ook een kuttitel.

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Life time personal record op de deadlift 1 x 180; het gaat sneller vooruit dan verwacht terwijl ik bijna nooit deadlift. Snap er niks van.

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage