Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

• Steks
  • zwe

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Zal eerder hebben gelegen aan de minderjarigen die verklaringen moesten afleggen en daarin inconsequent waren. Wellicht nog onder toezicht van ouder(s) of verzorger(s), dan gaat het stroef worden.

Als je de waarheid verteld is het wel makkelijker om consequent te zijn :roflol:

Geloof dat 1 van de 2 het eerst had over 2 keer en vervolgens over 6 of 7. Kijk dat je het na 10 keer niet meer precies weet is begrijpelijk maar je weet toch wel of je 2x of 7x een pik in je gehad hebt.

Ik had het precieze aantal ook wel geweten op het moment dat zij met een voorbinddildo aan was gekomen en ik had moeten bukken :roflol:

mat

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
Soms lijken het er 7, maar is het er maar ééntje.

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
De bulk gaat de goede kant op: 95,5 kilo (+ 11 kilo op 4 maand). Ik denk er aan tot 100 kilo te bulken, dan daar te houden, tot ik mijn krachtdoelen heb behaald en daarna cutten naar een vetpercentage van 13 a 14%

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
De bulk gaat de goede kant op: 95,5 kilo (+ 11 kilo op 4 maand). Ik denk er aan tot 100 kilo te bulken, dan daar te houden, tot ik mijn krachtdoelen heb behaald en daarna cutten naar een vetpercentage van 13 a 14%
Wel erg veel imo, als je het iig zonder al teveel vet wilt.

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Vandaag besefte ik dat ik ondanks de pr's gisteren, nergens een pijntje heb tgv bench, squat, en deadlift. De vorige jaren ontwikkelde ik altijd een "all over" zeurende pijn, na een paar maanden de big three gedaan te hebben. Blijkbaar train ik nu veel verstandiger. 40 nu en sterker dan ooit. Nog een maand of twee en ook de bench zal ik een lifetime pr hebben (deadlift en squat heb ik al op zak)

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Vandaag besefte ik dat ik ondanks de pr's gisteren, nergens een pijntje heb tgv bench, squat, en deadlift. De vorige jaren ontwikkelde ik altijd een "all over" zeurende pijn, na een paar maanden de big three gedaan te hebben. Blijkbaar train ik nu veel verstandiger. 40 nu en sterker dan ooit. Nog een maand of twee en ook de bench zal ik een lifetime pr hebben (deadlift en squat heb ik al op zak)
ik heb dit toevallig ook al een hele tijd. In het begin dat ik trainde had ik overal iets...... Maar tegenwoordig heb ik nooit meer blessureleed. Ik ben wel altijd ernstig vermoeid door het trainen, heb jij dat ook??

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Ik zie het zo- Je ontwikkeld gaandeweg je eigen stijl en filtert precies uit wat je blessures veroorzaakt. Bij mij alle schouder oefeningen op wat preventieve en ohp na bijv. Fuck side raises upright rows of andere homofiele kuuut oefeningen

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
ik heb dit toevallig ook al een hele tijd. In het begin dat ik trainde had ik overal iets...... Maar tegenwoordig heb ik nooit meer blessureleed. Ik ben wel altijd ernstig vermoeid door het trainen, heb jij dat ook??
Ik ben hyperkinetisch dus moe zijn is iets wat ik niet ken.

Wat betreft de pijn: bij mij kwam het vooral omdat ik teveel volume en te zwaar en te vaak trainde, en daarbij veel te weinig sliep en at. Ik eet nu zwaar boven onderhoud, slaap meer, en sla een trainingsdag over als ik voel dat ik nog niet hersteld ben. Vroeger kon ik dat niet. En er zijn oefeningen die ik niet doe omdat ik weet dat ze me schade berokkenen.

Zeenius

PeterBond.nl sponsored athlete
Elite Member
Lid geworden
21 mei 2014
Lengte
1m82
Massa
73kg
afgelopen vrijdag ging ik naar de stad met mn tas op de bagagedrager van de fiets. ik had niet gemerkt dat mn tas van de fiets af was gevallen tijdens het fietsen. ik ging de route weer terug, maar vond m niet. zat ruim een halfuur te zoeken tot ik uiteindelijk maar naar het politiebureau ging.

zag ik daar een jongen met mijn tas aan de balie en zat de vrouw aan de balie met m’n ov in haar handen om te kijken of ze contact met me konden opnemen :o

mijn laptop en andere spullen van ruim €1500 samen waard (en dan nog te bedenken mijn persoonlijke bestanden die ik dan kwijt zou zijn) waren gewoon in de tas. ik was niks kwijt en de vinder vond het geen big deal en liep gewoon weg voordat ik om z’n gegevens vroeg voor een beloning :o

faith in humanity restored :D

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Dan was je de tas vast niet in je woonwijk verloren?

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Dit was het nieuws komt morgen in het nieuws lol!!

20180204_214509.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Naar boven