- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schizofrenie heeft niks te maken met meerdere persoonlijkheden.
Wel erg veel imo, als je het iig zonder al teveel vet wilt.De bulk gaat de goede kant op: 95,5 kilo (+ 11 kilo op 4 maand). Ik denk er aan tot 100 kilo te bulken, dan daar te houden, tot ik mijn krachtdoelen heb behaald en daarna cutten naar een vetpercentage van 13 a 14%
ik heb dit toevallig ook al een hele tijd. In het begin dat ik trainde had ik overal iets...... Maar tegenwoordig heb ik nooit meer blessureleed. Ik ben wel altijd ernstig vermoeid door het trainen, heb jij dat ook??Vandaag besefte ik dat ik ondanks de pr's gisteren, nergens een pijntje heb tgv bench, squat, en deadlift. De vorige jaren ontwikkelde ik altijd een "all over" zeurende pijn, na een paar maanden de big three gedaan te hebben. Blijkbaar train ik nu veel verstandiger. 40 nu en sterker dan ooit. Nog een maand of twee en ook de bench zal ik een lifetime pr hebben (deadlift en squat heb ik al op zak)
Ik ben hyperkinetisch dus moe zijn is iets wat ik niet ken.ik heb dit toevallig ook al een hele tijd. In het begin dat ik trainde had ik overal iets...... Maar tegenwoordig heb ik nooit meer blessureleed. Ik ben wel altijd ernstig vermoeid door het trainen, heb jij dat ook??

Dan was je de tas vast niet in je woonwijk verloren?
sad but true, wat een agonie daar.was inderdaad bij m’n oudersDan was je de tas vast niet in je woonwijk verloren?
anders had ik het sowieso niet meer teruggevonden 
Dit is zo'n evolutie waar ik werkelijk tegenop zie. Het klagen over de meest belachelijke onzin. In de VS heeft dit nu de meest absurde proporties genomen. Kijk maar eens naar het genderdebat, die zelf in Canada nog belachelijker is. Daar is het bij wet verboden iemand een hem of haar te noemen indien deze zich eerder iets anders vindt; Dat kan je geldboetes opleveren en indien je die niet betaalt....
Dit is zo'n evolutie waar ik werkelijk tegenop zie. Het klagen over de meest belachelijke onzin. In de VS heeft dit nu de meest absurde proporties genomen. Kijk maar eens naar het genderdebat, die zelf in Canada nog belachelijker is. Daar is het bij wet verboden iemand een hem of haar te noemen indien deze zich eerder iets anders vindt; Dat kan je geldboetes opleveren en indien je die niet betaalt....
De overbescherming en bemoeienis van de overheid wordt echt absurd.
Door overdreven toe te zien op de vrijheid en belangen van minderheden krijg ik ook vaak het gevoel dat we dreigen te evolueren naar een maatschappij waar je eigenlijk niks meer mag.
Politieke correctheid loopt gewoon de spuigaten uit.

Je mag ook niet zeggen dat de moslims oververtegenwoordigd zijn in zowel criminaliteit als bijstand trekken want dan ben je racist
Gedraag je gewoon normaal en ga werken voor je geld ipv beetje het voor de wel willende moslims verzieken.