MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #116.281
Je mag ook niet zeggen dat de moslims oververtegenwoordigd zijn in zowel criminaliteit als bijstand trekken want dan ben je racist :roflol:

Gedraag je gewoon normaal en ga werken voor je geld ipv beetje het voor de wel willende moslims verzieken.
Ik krijg dit aangeleerd :o

u3u3r.jpg

• #116.286
Mijn zwarte buurman kwam naar buiten toen ik mijn auto voor zijn huis parkeerde, of ik m'n auto ergens anders neer kon zetten anders kon z'n vrouw er straks niet parkeren :roflol: Ben heel netjes en rustig gebleven en gezegd dat het langs het trottoir voor iedereen mogelijk is om gewoon te parkeren.

Heel toevallig had ik het afgelopen zaterdag met een collega erover, of ik wel wist dat die buurman een grote dief is. Hij wist zo al vier bedrijven op te noemen waar hij gejat heeft.

Ik wist inderdaad al wel dat het niet zo'n frisse kerel was maar dat het zo erg was wist ik nog niet. Weet wel dat hij al een paar keer in elkaar getrapt is vanwege z'n jatterij :roflol: Ik heb zo'n idee dat ik met die man nog wel het een en ander ga beleven.

Hoop dat hij niet 's nachts krassen gaat trekken over m'n auto, of de spiegels eraf trapt.

• #116.287
Waarom ga je dan ook in een ghetto wonen ???

• #116.288
Waarom ga je dan ook in een ghetto wonen ???[/QUOTE
Het is absoluut geen ghetto. Alleen koopwoningen, huizen zijn 7 jaar oud allemaal meer dan 220k. Het is ook de enige aap in de buurt, heeft een blanke vriendin/vrouw denk dat het huis van haar is, want hij werkt zelf niet. Of je moet stelen ook als werken zien.

• #116.290
Het is absoluut geen ghetto. Alleen koopwoningen, huizen zijn 7 jaar oud allemaal meer dan 220k. Het is ook de enige aap in de buurt, heeft een blanke vriendin/vrouw denk dat het huis van haar is, want hij werkt zelf niet. Of je moet stelen ook als werken zien.
Is meer dan een fulltime job , met veel stress en weinig voldoening.

• #116.291
Kaart aan dat er sprake is van rassenvermenging onder artikel.88 van de grondwet.

• #116.292
Na een week niet getraind te hebben toch mijn sets met 112.5kg kunnen squatten:engel: gelijk pr reps en sets

Op naar bench en dl:p

• #116.295
Minderjarig mokkeltje wilde net wegrijden in auto schreeuwt ze opeens ibaish ofzo en springt achterin auto. Komen er ineens wouten aan gereden, 1 minuut later en we hadden kunnen uitleggen wat een 15 jarig mokkeltje in mijn auto deed achter het stuur :roflol:

In 2 dagen al 2 goede verhalen, worth it

• #116.296
Was even op bezoek bij iemand, wilde net naar huis gaan, komt er een of andere pauper ecto van 40 kg schreeuwen en janken dat ik mijn auto moet wegzetten omdat hij voor zijn huis stond ofzoiets. Ben maar gewoon gegaan want hij had het over minderjarige meisjes en ibahesj ofzoiets, heel vaag.

• #116.298
Minderjarig mokkeltje wilde net wegrijden in auto schreeuwt ze opeens ibaish ofzo en springt achterin auto. Komen er ineens wouten aan gereden, 1 minuut later en we hadden kunnen uitleggen wat een 15 jarig mokkeltje in mijn auto deed achter het stuur :roflol:

bert_eyes.gif

• #116.300
Kom ik net onder de zonnebank vandaan zet zo’n brede balzak zijn kut auto voor mijn huis. Heb hem even boos toegesproken rende die huilend naar zijn auto terug en reed weg.

Was bovenstaande voor of nadat je wakker werd met een vinger op een plek waar de zon niet schijnt?

Terug
Naar boven