AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #116.304
B698804_D_5_B7_B_4_D39_B558_E8_AB67_A5_CBB5.jpg

images upload

t*ring :roflol:

• Like
Waarderingen: mat
  • #116.305
Of pimp bedoelde ie waarschijnlijk

• #116.306
Vandaag eindelijk de sleutel van mijn nieuw huis gekregen
20180207_104605.jpg

:piraat:

• #116.307
Of pimp bedoelde ie waarschijnlijk

T is echt een onwijs braaf pikkie met een grote mond, zat ze bijdehand te doen dus ik zo: ja is nog best ver lopen naar school hoor. Gelijk: oh sorry sorry :roflol:. En ze loopt er niet bij als zo’n goedkoop hoertje dus zal wel mee vallen wat anderen denken dat ze uitvreet.

Wilde ze bij school auto uit stappen maar we waren er 1 minuut te laat. Dus ik zo: rennen kut en duw haar half auto uit, gaat ze bijna op dr muil, knikkert haar broer nog even haar tas tegen haar aan waardoor ze weer bijna valt :roflol:

• #116.308
Fun fact, de notaris die ik had is een crossfitter en heeft interesse om mijn tire over te nemen als ik 'em niet mee verhuis :roflol:

• #116.309
Cross fitte notarissen, gekker moet het niet worden....

• #116.313
dag 7 van mijn eerste volledige rustweek in 2 jaar en ik begin me zo waar eens écht iets fitter te voelen :eek::eek::eek::eek::eek:

• #116.314
Dit is dus mijn humor, echt sorry jongons...:roflol:

• #116.316
:roflol: Vraagt die domme kut of ik dr op kan halen vanavond omdat haar ma niet wilt rijden. Dus ik zo: ja heb echt geen zin in carnaval vieren en verkleed gaan :o

Zegt ze zo: ga je verkleed als pedofiel ben ik je costuum wel.

Gvd wordt je er uit geluld door zon kutkind :roflol:

• #116.317
Haha godver.. Hoe oud is deze?

• #116.318
:roflol: Vraagt die domme kut of ik dr op kan halen vanavond omdat haar ma niet wilt rijden. Dus ik zo: ja heb echt geen zin in carnaval vieren en verkleed gaan :o

jimmysavilejpg_2924520b.jpg

• Like
Waarderingen: 040B
  • #116.319

Ze worden steeds mondiger he die tieners van tegenwoordig...

Terug
Naar boven