Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Maar het ligt niet aan izyzzz hoor!!!
 
Dat is nu al meer dan een jaar oud en genoeg over gezeverd. Let it go.

giphy (1).gif
 
Maar voor sommige mensen wel nieuw leesvoer.
 
Dan is biologisch gezien het nut van je ouders om verder te leven niet meer aanwezig.
Ja kan best zijn maar wat ik mij afvraag is wie de man is in jouw relatie? Jij zeker niet.
Dus jouw kinderen groeien op met als ouders 2 vrouwen? Biologisch gezien ook niet erg interessant.
 
Laatst bewerkt:
Zit bij de laatste 3 voor een vacature als woonbegeleider bij mensen met een beperking. Volgende woensdag gesprek heujjjj.
Spannend! Zet 'm op!
 
Zit bij de laatste 3 voor een vacature als woonbegeleider bij mensen met een beperking. Volgende woensdag gesprek heujjjj.
Sterkte en succes. Is mentaal een zeer zware job. Kan in de kleren kruipen. Bescherm jezelf.
 
Eindelijk van die kutkinderen af?
Vooral af van de kutmentaliteit in de teams. Constant gejank, maar geen moeite doen om iets te veranderen. De kiddies mis ik eigenlijk wel.

Sterkte en succes. Is mentaal een zeer zware job. Kan in de kleren kruipen. Bescherm jezelf.
Thx. Ja, paar mensen die ik ken werken met de doelgroep en hoor geregeld verhalen. Ben gelukkig geen groentje meer (en heb de job natuurlijk nog niet).
 
Klote brak een bootje gehuurd, zaten wat chicks langs de kant te zwaaien. Dus wij vragen of ze mee wilden, stappen ze zo in :roflol:

Kinderwagen paste nog net gelukkig :trollface:

ze waren meerderjarig :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven