Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #116.904
  • #116.906
XfMV5Vmj_o.png

Voor iedereen een zoentje van @I Xyzyx I Wordt wel tijd om weer eens in te checken J, je weet dat mensen zich ongemakkelijk gaan voelen als je langer dan 24uur buiten beeld bent.

• #116.907
Onder invloed van aas :'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')

• #116.909
Fantastisch artikel :roflol:. Staan zoveel grappige dingen in :roflol:. Lijkt wel geschreven door een 15 jarige :trollface:.
Ten eerste dat van die brief, maakt totaal geen sense :roflol:.
Dan dat van die gsm, is wel heel kansloos onderzoek geweest :roflol:.
Weinig zelfvertrouwen en moeite om andere mensen te vertrouwen, tja als je iemand random op het internet vertrouwt...
En dan dat van die hond :hahaha:.
Ik snap niet zo goed waar iedereen zich hier druk in maakt, het kan mij niet echt een fl**ker schelen wat xyxyxxy in zijn vrije tijd doet, hij zorgt voor leuke verhalen en that's it.
En je laten chanteren door een foto in onderbroek :duh:

Heb je een jongere zus of broer?

• #116.910
Ik snap biologie niet? Als je enkel en alleen al kijkt naar homo sapiens sapiens, het is slechts de laatste jaren in zijn bestaan dat er iets bestaat zoals leeftijdsgrens. Denk je dat een man 10000 jaar geleden een fl**ker gaf of een meisje 16 of 18 was?
Vanuit puur biologisch standpunt geldt : als je vruchtbaar bent , ben je er klaar voor. Die onzin van breinontwikkeling is iets van de laatste jaren.

Biologisch gezien zit jij dus ook een een goede beurt van @Brutushakt te wachten als je wat GHB in he lichaam hebt zitten

• #116.918
ik en @GeenEiwittenVoorJe18Bent doen het enkel veilig en uit educatief en politiek correct oogpunt. Wij zijn er namelijk beide van bewust dat in de baarmoeder nog een doorgewinterd madonnatje zat en hopen dus op als nog een kleine knul om bij ons zuyvere koppel te komen om dan weer een blonde schone te nemen

• #116.919
Rustig mannen, ik kom niet bijgelezen.

Terug
Naar boven