- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Was meer filosofisch bedoeld maar wat jij wil.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was meer filosofisch bedoeld maar wat jij wil.

Of het verhaal van ''de hulk'' en godzilla die bungelend op een kerktoren hing en een vrouw probeerde te grijpenVelen hier zijn het verhaal van Alexander Dean blijkbaar al vergeten. De massieve Vlaamse bodybuilder die onder invloed van AAS 4 mensen kapotmaakte.
Gaaaaaaaaaaaayyyyyyyyedit: @roei- en fietsfanaat we dachten net hetzelfde![]()
HahaMisschien even on topic, .Arme @lloydatoni die daadwerkelijk iets wat zijn dag goed maakte poste tussen de onzin door. Nice dat het weer lekker gaat
Fantastisch artikel. Staan zoveel grappige dingen in
. Lijkt wel geschreven door een 15 jarige
.
Ten eerste dat van die brief, maakt totaal geen sense.
Dan dat van die gsm, is wel heel kansloos onderzoek geweest.
Weinig zelfvertrouwen en moeite om andere mensen te vertrouwen, tja als je iemand random op het internet vertrouwt...
En dan dat van die hond.
Ik snap niet zo goed waar iedereen zich hier druk in maakt, het kan mij niet echt een fl**ker schelen wat xyxyxxy in zijn vrije tijd doet, hij zorgt voor leuke verhalen en that's it.
En je laten chanteren door een foto in onderbroek![]()
Ik snap biologie niet? Als je enkel en alleen al kijkt naar homo sapiens sapiens, het is slechts de laatste jaren in zijn bestaan dat er iets bestaat zoals leeftijdsgrens. Denk je dat een man 10000 jaar geleden een fl**ker gaf of een meisje 16 of 18 was?
Vanuit puur biologisch standpunt geldt : als je vruchtbaar bent , ben je er klaar voor. Die onzin van breinontwikkeling is iets van de laatste jaren.
Misschien eens wat minder oestrogeen slikken matieBiologisch gezien zit jij dus ook een een goede beurt van @Brutushakt te wachten als je wat GHB in he lichaam hebt zitten
Nee
Die heeft hij verkracht en vermoord
met een flesje gif en condooms met aardbeien smaak
daarom netWist je dat je belazerd wordt met die aardbeien condooms?
Aardbeiencondooms bestaan voor 99 procent uit pik - De Speld